18. maj 2011

Kloge tanker

Nu har jeg været ude at køre en tur i bil igen. Men bare en lille aftentur. Det kommer der mange kloge tanker ud af. Jeg burde have en diktafon tapet fast på kinden, mens jeg kører, for de fleste guldkorn er jo glemt igen, når jeg kommer hjem. Men her er dem, jeg kan huske:

* Gad vide, om der er en psykologisk eller antropologisk eller på anden måde dyb videnskabelig opskrift bag den måde, musikere bygger deres album op på? Ellers forstår jeg ikke, hvorfor nummer 6 ALTID er min yndlings????
* Kæft, hvor er jeg egentlig blevet god til at køre bil. Jeg ser sgu ret tjekket ud, når jeg kører med en hånd. Jeg kan også dreje rattet sådan inden i og hurtigt,rundt, rundt, rundt. Som en lastbilchauffør.
* And you know, that I'm soooo fullll of love, for yoooooooooo-ooo-oooou, ej til sidst holdt jeg ikke lige tonen, men ellers lyder det egentlig meget godt.
* Ups. Rundstyk. Tak for hjælp i trafikken. Jeg retter bakspejlet nu, så jeg kan se ud af det. Hæhæ.
* Holde Skrivegruppemøde, holde skrivegruppemøde. Jeg havde en tekst med om negle og en om bryster. Den ene blev stemplet lidt vel makaber, den anden lidt fjollet. Selv er jeg ret godt tilfreds.
* Den der skrabende lyd - var det muren, jeg ramte?
* Fik jeg lagt håndbremsen? Jaja. Tjek.
* And you know, that I'm soooo fullll of love, for yoooooooooo-ooo-oooou
* Hvorfor fanden i helvede er der ikke nogen parkeringspladser. Kan det virkelig være rigtigt.
* Kan man have et arveligt dårligt-bakke-gen? Altså jeg lærer aldrig at se ligeså tjekket ud som min mor og far og andre, når de bakker. Lægger armen bag passagersædets hovedstøtte, og så lige dreje kroppen og vrmmvrmmm. Det bliver mere sådan lidt zigzag. Og min morfar var rigtig rigtig dårlig til at bakke. Han fik tit min mor til at gøre det. Og engang skulle han alligevel, og så stod min mormor med store armbevægelser og guidede ham, lidt længere, lidt længere, lidt læ.....AV Knud! Så brækkede han hendes arm
* Gungchikkagungchikkagungchikka. Jeg ser egentlig meget chaufføragtig ud, når jeg banker rytmen ind i rattet på den måde.
* Parkeringsplads. NU!
* Skal jeg være bekymret over det, jeg lige gjorde? Gassede op, fordi der var en ung skatertype med et løbehjul, der gik over for rødt? Den er nok ikke helt god.
* Gunchikkagungchikka. Gad egentlig godt finde en parkeringsplads lige ved vores dør og så nonchalant lade musikken spille, mens jeg ordner lidt, så den unge underbo på 15, der sidder der på trappen med sine venner garanteret synes, jeg er helt vildt sej, fordi jeg spiller cool musik.
* Skal jeg være bekymret over det?

3 kommentarer:

  1. Hvor er du da herlig at gå i seng på...ikke at jeg skal i seng foreløbig, men for dem der læser dig og går i seng, der er da lige sjove ting man kan drømme om.

    Den der med brysterne, den sender du bare til ig, så kan jeg måske lære noget. Jeg håber det er den der er fjollet fordi en makaber brysthistorie, uhh ha det lyder ikke sjovt.

    SvarSlet
  2. Mu a hu hu ha ha! Ih, hvor jeg muntrer mig med din blog. Tak!

    SvarSlet
  3. Anonym8/09/2011

    Nummer seks er også altid min yndlings - der *er* et eller andet der!

    SvarSlet