28. maj 2011

Snerpen er choKEret

Her på det sidste er der flere bloggere, der har skrevet om de søgeord, der har bragt folk ind på deres blog. Derfor er jeg begyndt at lægge mærke til, hvilke ord, der har ledt folk ind i maskinrummet. I dag var det dem her:

Blåmærker på armene - okay, den er jeg selv ude om.
Hendes kusse var enorm - Må jeg lige bede om mine himmelblå, eller hvad det hedder?!?
Ung fisse - Jeg kunne jo vælge at tage det som et kompliment, men jeg synes mere, det er lidt pædoklamt.

I sidste uge var der 2 der havde søgt på: lorteble lugter i flyet. Det virker så harmløst nu.
I det nye lys.

2 kommentarer:

  1. guuud, jeg må da også skrive om mine søgeord, så.

    SvarSlet
  2. Elsker søgeord, især de sjove af slagsen. Nogle gange undrer jeg mig over hvorfor nogen søger på Marens blog, og så ender hos mig, altså med mindre det er Maren herself, så forstår jeg faktisk meget godt. Det er jo lidt det samme som når jeg søger på Kristines dilemma for at se om nogen derude skulle have skrevet om mig.

    SvarSlet