22. jun. 2011

Brun lagune

Jeg sidder i toget på vej til Jylland, hvor jeg skal lave en reportage. Jeg kan ikke så godt lide at køre i tog. Jeg bliver køresyg. Da jeg var gravid med lille M skulle jeg engang køre til Sønderborg alene med J. Jeg sad og brækkede mig i de små poser, mens han kravlede rundt under sæderne og nev folk i fødderne. Så slemt er det ikke nu. Men jeg har kvalme. Især når jeg skriver. Hvorfor fanden skriver du så på din blog, tænker du nok. Det gør jeg, fordi jeg har noget vigtigt information, som jeg for alt i verden må give videre:

Jeg lærte et nyt ord i går.

Gyllelagune.

GYLLELAGUNE

Forestil dig filmen: Den brune lagune.

Forestil dig to unge og smukke mennesker, der står og kysser under et vandfald af lort.

Det gør jeg. Jeg forestiller mig, hvordan lorten løber i deres hår, på deres rygge og i ansigtet, lige omkring den mund, som de kysser hinanden med.

Nu har jeg endnu mere kvalme.
Bliver nødt til at finde en af de små poser og sidde med panden på det kølige vindue og med meget stram mund.
Shit, der er nogle brune dråber og klatter udvendigt på ruden.
Jeg er måske inde i den brune lagune.
Pose. Nu.

2 kommentarer:

  1. hahaha, jamen for fanden da, hvorfor? skrive om det, som straf skal du set det link jeg sendt til dig, så er du garanteret en omgang med posen, og flere. Og velkommen til Jylland.

    SvarSlet
  2. SMIL!
    Det hjælper på kvalmen, selvom det ser anstrengt ud og selvom du muligvis kan blive bange for at få lort mellem tænderne.

    Åh, ad.

    SvarSlet