28. jun. 2011

Fine sommertæer

Stopdetdog har *tryglet* mig om at lave en beautyblog. Det ved jeg snart ikke, altsåååå. Men ok så da, så laver jeg et enkelt indlæg. Det handler om noget af det, der kan se allermest sommeragtigt ud - tæerne. Jeg hørte noget i en taxaradio om, at der er mest sex at hente til dem, der har fine tæer. Så tror jeg nok lige, at jeg er en af de heldige!!!!

Det jeg har valgt at gøre i dag er at lade min negletatoo være, fin som den er. Somme tider tager jeg lidt lak på, hvis mit tøj ikke matcher eller, hvis jeg skal noget, hvor tattoos bliver pinlige, you know. Jeg har valgt at lade den akkompagnere af en anden hjemmelavet udsmykning, der er ganske hurtig at lave. Her kommer fremgangsmåden til både tatovering og den ekstra lille finurlige detalje.

DU skal bruge:


- et stoleben. Sæt tåen ind under og sæt dig derefter på den (altså stolen). Det kan godt gøre lidt nas, men det bliver hurtigt pænt, og det er det værd, hvis du spørger mig. Det smarte er også, at tatoveringen jo flytter sig, når neglen vokser, så det ikke er et statisk udtryk.

SÅ skal du bruge:



En tusch. Jeg har taget min hånd med på billedet, så du kan se størrelsforholdet. Jeg er desuden gået ind og har valgt en lilla, fordi - kender du det, når ens humør bare er lilla?


Og VUPTI, her er det færdige resultat:




Se, hvor fint min tattoo og den lilla tåring spiller op mod hinanden. Jeg har hertil valgt at lade mine tæer stå lidt rustique hen, for jeg kan godt lide et lidt råt look.

Rigtig god fornøjelse med at få skabt dine helt personlige sommertæer!

8 kommentarer:

  1. Hva satan, kan man få dig til at gøre noget? Det nye sort, som jeg jo har prøvet at skrive om er at man tager billeder af sine ben, fordi at...og sårn. Kom frisk. Og hvor er dine fødder fine!

    SvarSlet
  2. Anonym6/28/2011

    HAHAAAA, Maskinmester, for helvede, du er simpelthen for sjov! Jeg griner igen, og det er altså ikke tit jeg sidder mutters alene og griner lige op i luften! Jeg synes det er en knaldgo' beautyblog, og jeg er SÅ meget på vej ind efter el stol og en lilla tush... TAK!

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  3. Anonym6/28/2011

    EN stol, ikke den elektriske stol, for fissan!

    /Lene K

    SvarSlet
  4. I love it! I LOVE IT!! Tå-tusch er det nye lilla...

    SvarSlet
  5. Superheltemor: mmmmm for en lækker lille kommentar, jeg er sgu også så vild med dig.

    SvarSlet
  6. I´m in love!!!
    For f***** en fantastisk blog! Bare navnet på din blog siger jo alt :D Her bliver jeg resten af aftenen, nærlæser alt og griner højlydt!!
    KNUS!

    SvarSlet
  7. Aj - det er pænt... og til at bli' i godt humør af:-)

    SvarSlet