16. jun. 2011

Fire ting

jeg ikke er så stolt af

1) Da jeg var barn, legede jeg altid, at mit slik var livsvigtig medicin og gik og snakkede med mig selv om det, for jeg var en vigtig læge.
Hvis jeg blev sat til noget kedeligt, legede jeg, at jeg var en meget vigtig ekspert på området.
Nu er jeg 35, og her til aften tog jeg mig selv i at lege café, da jeg ryddede op efter aftensmaden. Ja tak, skal du have lidt pasta og så den her lækre kartoffelsalat med spidskål? sagde jeg inde i mig selv, mens jeg med vigtigper-/ ekspert-mund øste op i nogle fryseposer.

2) Jeg synes stadig, det er sjovt at gemme mig bag vægge og forskrække andre voksne mennesker med et BØH. Jeg gør det lidt for tit på vej i kantinen.(Bordeauxrød i hovedet-smiley)

3)Jeg har det med at hilse på lidt for mange.Fordi jeg tror, jeg kender dem. Så er det tit nogen, der i virkeligheden bare ligner en fra en serie eller sådan noget. Engang nede på Sønder Boulevard så jeg min gode ven Henrik ovre på den anden side. Jeg råbte og vinkede og skreg 'kom her over, mand!' Så cyklede han hele vejen over til mig, og det var selvfølgelig ikke Henrik. Det værste var, at jeg næsten kom til at skælde ham lidt ud over, at han kunne ligne så meget, når det ikke var den ægte.


4) Jeg er blevet totalt afhængig af at blogge og læse andre blogs. Det er ved at tage overhånd, og jeg overvejer en afvænningsperiode.
Jeg måtte jo slette min facebookprofil af samme afhængighedsårsag, men det virkede også mere formålsløst. Trods alt. Jeg tjekker min Google Reader, inden jeg har fået tøj på. Okay, dér sagde jeg det. Det er næsten lige så gustent som en morgensmøg.

7 kommentarer:

  1. Katrine Steinicke6/16/2011

    punkt 1 og 2.... det kunne være mig... jeg kan stadig lege at jeg er kok på en michellinrestaurant og ak og ve den der spørger om han skal hjælpe (ja manden) så får han lov at mærke hvordan det er at være køkkenhjælper på NOMA!

    Og så EEEEEELSKER jeg at forskrække folk på den der tossede måde!


    og så vil jeg lige sige EN ting til punkt 4! Hvis du pauser din blog, hvad skal JEG så tjekke som det første om morgenen inden jeg får tøj på?? ;)

    SvarSlet
  2. 1. Hvad end der får dig til at rydde op, jamen så gør det da ikke noget. Jeg synes tjenere er sexede, så blev du bare ved med det.

    2. Det gør jeg altså også. Hvornår skal vi skræmme livet af hinanden? Bøh!

    3. haha sidste gang jeg sagde hej til en jeg kendte gik jeg helt helt tæt på, jeg kunne ikke forstå hun ikke sagde hej til mig, men jeg undrede mig over at hun så væk, men så sagde hun at hun slet ikke hed det jeg sagde hun hed. Ih.

    4. Computeren er også det første jeg tænder om morgenen, jeg laver lige en halv cirkel fra sengen i soveværelset og så ud i gangen og ind i stuen, hvor computeren står. (Pssst, jeg har muligvis fundet en fetich mere for jeg synes det er sexet du tjekker Google Reader før du tager tøj på, men sig det ikke til nogen, jeg har jo for fanden feticher nok)

    SvarSlet
  3. ...tror lige jeg blev lidt forelsket i dig.

    SvarSlet
  4. Haha - ekspertmund! Fedt ord!

    SvarSlet
  5. Aj, du gav mig lige en total god idé til hvordan man så får de der lortetjanser til at blive lidt sjovere - som i at lege café eller meget vigtig ghost buster rengøringshjælp!

    Jeg sletter mig fb-profil flere gange om ugen. Eller deaktiverer den, Nu er fb begyndet at straffe mig ved at give mig en 24-timers karantæne hver gang jeg vil reaktivere. Hvis jeg kunne slippe afsted med det uden at blive skilt, ville jeg også tjekke blogs, politiken.dk, mail, flere blogs, politiken.dk igen(det ku jo være at der var sket noget breaking news indenfor de sidste 7 min), før jeg fik tøj på!

    SvarSlet
  6. Tak for søde kommentarer, nu er jeg lidt mindre flov over mig selv!

    SvarSlet
  7. Get out while you can. Klokken er 02 her, og jeg har nattøj på. Altså fra forrige nat.

    SvarSlet