22. jun. 2011

Flere gustne oplysninger

Kørte i dag forbi et sted, der hed Boller. 2 km til Boller. Boller blomsterbutik.
Det var lige efter, vi havde spurgt taxachaufføren, hvor langt der ca. var til vores mål.
"To timer, hvis vi også lige skal nå at hygge os lidt," sagde han.
Der var ti minutter.
Og til frokost kunne jeg vælge en hotdog lavet af en kraftig mand med byldeagtige sår på armene eller en pølle så stor som en hestepik.
Jeg tog begge dele.
Bare for at gøre dagen helt igennem gusten.

10 kommentarer:

  1. brrrdd. Og taaaak, mistede pludselig appetitten der.
    Du skulle tage herned - så kan du komme til en by som hedder Ussel!!

    SvarSlet
  2. Wow, Jeg er målløs og hestepik og hotdog med byldesår. Ikke Boller så meget, men jeg tænker hvad laver man i Boller? haha Ja du fik Hestepik

    SvarSlet
  3. Katrine Steinicke6/22/2011

    jeg elsker Jylland!

    SvarSlet
  4. hvor er det du har været?????

    SvarSlet
  5. I Jylland. Ved Hooooorsens. Er du skræmt? Eller er du jyde? Der var meget smukt. Men jeg havde de gustne briller på. Er du bange?

    SvarSlet
  6. Katrine Steinicke6/23/2011

    Sjælland har en sø der hedder Tissø.... just saying!
    ;)

    SvarSlet
  7. Godt ord igen. Men ovre ved Vesterhavet er der noget, der hedder Overfitte og Underfitte. Og hmmm er det ikke også i Jylland, vi har både Tarm og Lem. Altså nu er jeg jo selv jyde, jo. I Sønderjylland er der noget der hedder Bojskovskov. Altså det er ikke klamt, bare mærkeligt. Men har Sjælland ikke en Skensved? Ved ikke, hvad det er, men det lyder klamt!

    SvarSlet
  8. Katrine Steinicke6/23/2011

    Jeg boede en overgang i byen Røgen... den er blandt andet foreviget i en nostalgisk artikel i Information, skrevet af Inger Holst...

    Og jeg er født i Slagballe, dog uden at få SM tendenser!

    Jeg har endda også boet i en by der hedder Gravballe!

    Der er også noget herovre der hedder Ballehage!


    Skensved lyder faktisk rigtig ækelt!

    SvarSlet
  9. Slagballe? HAHAHAHAHA!

    SvarSlet
  10. Katrine Steinicke6/23/2011

    jow jow!

    SvarSlet