8. jun. 2011

Hvad kom der så ud af skræv-smerterne?

To smukke børn, som jeg er så forelsket i, at jeg er ved at brække mig bare ved tanken om, at der skulle ske dem noget.
En seksårig dreng med lyst hår og blå øjne. Han har sår og blå mærker over det hele, og han klatrer højere end min kvalmegrænse kan klare. Han er følsom og omsorgsfuld og kan allerede nu få mig til at græde af grin. Vi var ude at kigge på voksen distortion i fredags, og han dansede rundt i bar mave og var en fest i sig selv. Jeg bliver helt misundelig på dem, der skal drikke sig stive med ham om 10 år.
Lille M bliver 2 i næste uge. Hun har brune øjne, mellemmørkt hår og en del mere sul på kroppen end J. Hun er meget genert og kigger ofte ned i jorden, når nogen spørger hende om noget. Hun er skrap og hidsig og råber op og kaster sig ned på jorden. Og så er hun helt utroligt gavmild med kys og kram.
De er fantastiske og jeg synes lige, I skulle se en slags billede af dem, nu hvor jeg har skrevet grumme ting om de skræv-smerter, de forårsagede, da de kom ud.
De ligner jo freaks, tænker du? Ja, det er de også lidt. Men det er mere mine tegneevner, der er skyld i det.

3 kommentarer:

  1. hmm det går lige pludselig op for mig at jeg slet ikke aner hvordan du ser ud, det synes jeg faktisk er lidt snyd. Du må lige tegne et billede af dig selv ;-) Børn er noget af de dejligste man kan skabe. Jo flere indlæg fra diverse kvinder jeg læser, jo mere sikker bliver jeg i min sag. Jeg skal aldrig ha børn :-D

    SvarSlet
  2. Maskinmesteren6/08/2011

    Jeg ligner Penelope Cruz op ad dage. Det erlidt irriterende nogle gange, fordi jeg ikke kan gå i fred på gaden.

    Ej, jeg har jo tegnet mig selv her: http://maskinrummet.blogspot.com/p/om-maskinmesteren.html
    Jeg ligner ikke helt så meget Anna/Lotte i virkeligheden. Men mine arme er ganske slaskede og mine hænder bliver kaldt gummihænderne i folkemunde. Læg lidt sul og rynker til billedet - så er den hjemme.

    SvarSlet
  3. haha, nåå ja det billede har jeg da tit set før :-) Det skal man skam ikke kimse af ;-) Hellere en streg for meget, end en streg for lidt.

    SvarSlet