21. jun. 2011

Skilt: Pænt nej tak til giveaways

I dag har jeg fået min første mail om en såkaldt giveaway. Jeg blev spurgt, om jeg ville nævne et (sikkert udmærket produkt) på min blog mod selv at få et gavekort. Jeg kan godt se, at det er en god måde at få sit produkt og sit firmanavn ud på, og det har jeg som sådan ikke noget i mod. Heller ikke at andre bloggere gør det.
Men jeg har taget den beslutning, at jeg ikke vil have giveaways her i maskinrummet.

Jeg vil til gengæld meget gerne fremhæve ord på skrift. For det er det, jeg brænder allermest for. Så hvis du har udgivet en novelle på nettet, skrevet en bog, kender en god debutant, der er værd at reklamere for eller bare en forfatter eller nogle ord på skrift, der fortjener at få en 'plakat' i mit ydmyge maskinrum, så skriv til mig på mariasmaskinrum@gmail.com.

6 kommentarer:

  1. God beslutning! Give aways er ok, men det er rart at de ikke er overalt :)

    SvarSlet
  2. Katrine Steinicke6/21/2011

    Savvy

    SvarSlet
  3. endeliiiig forstår jeg hvad al det der giveaway ér for noget!!
    Har slet ikke fattet hvad det gik ud på, og hvorfor alle bloggere løb rundt og købte gaver til hianden.

    SvarSlet
  4. Giveaways hører altså på en eller anden måde heller ikke hjemme her. Det er et værksted, det her, Olie på fingrene, og sådan. Jo måske en hammer. en værktøjskasse.;-)

    SvarSlet
  5. Det er åbenbart en trend blandt damebloggerne at de skal hoste giveaways Linda har også lige sagt nej tak.

    Fedt initiativ med at give plads til nogen uden kommercielle interesser.

    SvarSlet
  6. @ uden relevans Linda og jeg har sikkert fået den samme mail! Og kom begge i tvivl med os selv. Ja, nu håber jeg, at der kommer nogen med nogle ord, jeg skal reklamere for. Og tak for din kommentar.

    SvarSlet