27. jun. 2011

Tissekone-ringetone




Så! Siger maskinmesten og kører håndfladerne op og ned mod hinanden i en stolt og fejende bevægelse. Nu har jeg da bare snydt blogger og lavet en lille video med ringetonen i stedet for en lydfil, som jeg først forsøgte. Den er lavet på et hemmeligt toilet. Så måske siger jeg det ikke så højt. Måske laver jeg en, hvor jeg RIGTIG brøler på et andet tidspunt.
Om du rent faktisk kan bruge den som ringetone? Det ved maskinmesteren sandelig da ikke, det er ikke mit ansvarsområde. Næ, nu er resten op til dig!

8 kommentarer:

  1. Jeg tissede lige lidt i bukserne af grin - uj a mi tissekoun.

    SvarSlet
  2. HAHAHA, du skal ha tena, du skal have tena! (Jeg tisser i bukserne, bare jeg hopper. Så jeg har har lidt brug for at være ond på det område.)

    SvarSlet
  3. hahaha....Tak for det. Hvor er det dog dejligt at du er til :-)

    SvarSlet
  4. Kristine: hvor er du sød. Helt vildt sød. Nu klarer jeg resten af ugen i et snuptag. Inden ferien. Tak for det.

    SvarSlet
  5. Nej nej...nej nej nej nej nej...maj ækka furstu. Hvad er det? Det lyder som noget, en meget ond morder siger, mens han gør sig klar til at myrde...klædt ud som en Mummitrold - eller alternativt en Hattifnat. Jeg er rystet!

    SvarSlet
  6. Hahah, du er sindssyg...jeg elsker dig, mand!

    SvarSlet
  7. Anna: Nehehehheeee. Skal maskinmesteren komme og stille sig lige uden for dit vindue og råbe, lille Anna? kum uj å leeeech, Anna! Mens hun banker stille og rutmisk på ruden med sin svensknøgle. Annaaaaaaa, Annaaaaaa!


    Marie: Ditto. Eller te qiero, som man ville sige på español por favor

    SvarSlet
  8. Hahahahahahhahahahahahah!! Mega sjovt! Har sagt det hele dagen,- min kæreste er ved at gå ud af sit gode skind. (Første gang syntes han det var sjovt, men jeg er ikke den der forstår at stoppe mens legen er god) Lav virkelig gerne en version hvor du brøler!

    SvarSlet