16. aug. 2011

Dagens top 1

1) Lille M går i vuggestue med en sød dreng, der hedder Mustafa. Det er ham, der er hendes tro væbner og  holder øje med hendes velbefindende. En rigtig lille gentleman.
Det var også derfor, jeg måtte bide mig selv i kinderne og presse læberne mod hinanden, da hun i morges pegede på hans garderobe og sagde: Mussefars jakke.
Mussefar!
Jeg var lige ved at tisse i bukserne af grin, da vi kom ind på stuen, og han sad der lidt myndigt med sine brune øjne og spiste rosiner.
Nu gælder det om ikke at sige noget til J, så er fanden løs.
Det må jeg virkelig love mig selv ikke at gøre. 

10 kommentarer:

  1. Hahahahahaha, hvor er det godt - Mussefar!
    Der ville jeg også have haft svært ved at holde masken!

    KH Helle

    PS. Sidst jeg kommenterede herinde, blev jeg hængt ud som hjernedød andetsteds, men skal satme ikke forhindre mig i at blive ved med at kommentere på din blog!

    SvarSlet
  2. Sådan Helle! Jeg så det godt inde hos den sure skede, hvor jeg prøvede at skrive et sagligt modindlæg. Men det kan man ligeså godt droppe derinde! Jeg er glad for, at du kommenterer mine indlæg og håber meget, du bliver ved trods andres skedekatar!

    SvarSlet
  3. Den sidste del af din kommentar gjorde mig lige nysgerrig, Helle, så jeg skulle lige finde ud af, hvad det handlede om (jeg er ny ud i det her, så de der kliker har jeg endnu ikke helt fanget). Jeg vil bare sige, at jeg er "fuldstændig enig" med dig i, at det ikke skal afholde os fra at kommentere, selvom indlægget vist især var henvendt til os - "Det var lige mine ord"!! Og ja, jeg er en tomhjernet gås! Så jeg læser kun blogs og kommenterer. Dum gås - kedeligt liv!

    SvarSlet
  4. Mussefar.. Du kommer (i dit stille sind) aldrig til at kalde Mustafa for andet!! hihi

    Elsker ungers måde at sige tingene på!!!

    SvarSlet
  5. Jeg vil også skynde mig at lege hjernedød medløber! :-)

    Det er da afsindigt morsomt! Mussefar..

    SvarSlet
  6. Hahaha! Genialt! Mussefar...jeg griner...

    SvarSlet
  7. :-D Hvor er hun sød! Se, den slags situationer er nærmest umulige at kontrollerer! Om nogle år vil Mustafa med garanti være træt af sådan et nuttet navn ;-)

    SvarSlet
  8. Åååh du fik mig lige til at bryde ud i grin! Dejligt :D

    SvarSlet
  9. Mussefar er næsten lige så sjovt som det sure skræv!

    Det er i hvert fald sødere!

    SvarSlet