30. aug. 2011

Er man sunket lavt

når:

Man lader sig glide ned i saltlakridspsykose fra mandag morgen? Mine tarme og blodårer sitrer stadig lidt nervøst.

Man ikke kan finde slik, eller noget som helst andet lækkert, i skabet og så forgriber sig på børnenens vitaminpiller?

Man skriver 'fisse' i googlesøgefeltet bare fordi, man keder sig lidt og er træt af pis generelt?

Hvis svaret på ovenstående er ja vil undertegnede gerne indskyde : Det er restauranten i stuens skyld.
Natten til mandag vågnede jeg ved hakhakhakhakhakhakhak-lyde i radiatoren i soveværelset. Jeg vidste, at det ikke ville stoppe foreløbig, hvis ikke jeg gjorde noget. Så jeg tog jakke på, glattede mit hår og gik ned og bankede på. 50 gange. Så åbnede de, og jeg hørte mig selv sige: 'Gider I ikke lade være med at hakke grønsager op mod radiatoren? Det larmer ret meget oppe hos os'.
Med sådan en indgangssætning kan ugen jo kun blive fucked up.


10 kommentarer:

  1. Jeg skal på ingen måde afvise at kunne finde mig selv i situationerne punkt 1, 2 eller 3 (forstår ikke helt punkt 4 - knaldede de?).
    Men alligevel; sådan lidt set udefra... HVIS man er sunket så dybt som til ungernes vitaminpiller, vil jeg mene, at der er en minimal chance for, at ugen KUN kan komme til at gå bare lidt frem ad ;-)

    SvarSlet
  2. Altså det med saltlakridserne kender jeg...selv en mandag morgen...kl. 7.58 og man liiige skal have en lille "pick-me-up" før arbejdsdagen lissom begynder (gælder det også hvis det er Riesen chokolade, MILKA chokolade, pebermynte bolcher og labre larver???)

    Har endnu ikke prøvet det med vitamin pillerne for når jeg bliver SÅ desperat er der som regel en pakke pålægschokolade jeg kan forgribe mig på!

    Måske jeg skal prøve at skrive FISSE i morgen tidlig...i steder for slikket til at kickstarte dagen!!?!?!?

    :-) Malene

    SvarSlet
  3. Hmmm....endnu engang har blogger cencureret det halve af mit indlæg - for saddan da blogger!!! Jeg skrev jo bare at mht. børnenes vitaminpiller, så er der som regel en pakke pålægschokolade...ja læs resten ovenfor....

    Lorte blog system....!!! Man sku klage sku man...!!:-)

    SvarSlet
  4. Line: Ja, det er nok sådan, jeg skal se på det. NU kan KUN gå FREMAD. Tjikkerlikker tjikkerlikker...Og nej, de knaldede ikke. De snitter rent faktisk grønsager om natten og op af radiatoren. Det er ikke første gang, vi har været nede og bede dem stoppe! Fedt, at du troede, det var en metafor, så må du alligevel tillægge mig en god portion fantasi! :-)

    By myr: ja, blogger er en lort. Jeg overvejer at skifte til noget andet. Jeg ved ikke engang, hvad man kalder det. Men jeg ved bare, at jeg ødelægger noget undervejs. Måske Tyskland eller noget andet vigtigt.

    Tror straks jeg vil gå ud og se, om der gemmer sig noget pålægschokolade BAG vitaminpillerne, der har jeg slet ikke kigget! Tk for tippet!

    SvarSlet
  5. Så længe man ikke begynder at få blærebetændelsesagtige symptomer og ondt i nyrerne, så er man slet ikke TÆT på salmiakgrænsen. Bare bliv ved. Du vil jo gerne.

    SvarSlet
  6. Åhja. Det med vitaminpillerne kender jeg også. Det føles meget, meget sørgeligt og er generelt ikke det værd.

    SvarSlet
  7. Så vær glad for du ikke har samme tendenser med toms skildpadder..
    Jeg har med vilje ikke købt nogle denne gang.. Sidst kom jeg til at æde 4 i et hug - og var noget kvalm i et par dage..

    SvarSlet
  8. hvordan gør man det rent fysisk.... hakker grøntsager op af radiatoren?
    Placerer de blegsellerien og gulerødderne i radiatorrillerne (fedt ord) og hakker løs?

    Jeg kan bare ikke se det for mig!

    Nå, men jeg boede engang et sted hvor overboen knaldede op af radiatoren... det varede heldigvis sjældent så lang tid! kortere tid end det tager at hakke en gulerod vil jeg skyde på!

    SvarSlet
  9. Nadia: Shit det er lige før jeg har lyst til at blive i saltlakridstågerne, bare for at se, om jeg virkelig kan fremkalde blærebetændelse ad den vej. Pas på hvad du lokker med!

    Carportognoia: Ja. Sørgeligt. Men jeg købte en gang sådan nogle helse nogen, der er formet som små dyr og smager utrolig meget af vingummi. Det er svært at holde nallerne væk! Hvorfor må du spise mere end en, når vi ikke må? Det er også en sørgelig sætning i sig selv.

    Kongmor: Skildpadder bliver heldigvis aldrig min last. De er for slimede. Men jeg så noget i fjerneren om en kinesisk restaurant, der serverede skildpadder fordi de er lig med et langt væk. Så klap dig selv på skulderen for det!

    Katrine: Ja, jeg ved fanme heller ikke, hvordan de gør det. Men man kan høre ud af vinduet at det er det, der foregår og så ....i radiatoren. Jeg forestiller mig at spækbrættet er skubbet helt op radiatorrillerne? Hvem gider også at hakke grønsager kl. 1 om natten? Så hellere knalde op af rillerne!

    SvarSlet
  10. klart hellere knalde kl 1 om natten end hakke grøntsager :D

    Selvom jeg nok bare helst vil sove!

    Jeg har lyst til lakrids...

    SvarSlet