24. aug. 2011

Må jeg så få kammertonen

I må gerne grine:
Sommetider tager jeg min gymnastikmåtte frem og laver øvelser på stuegulvet til en dvd.

Så er det sagt.

Jeg har skam både investeret i nogle mærkelige elastikker og andre spændende ting. Som f.eks en pølle. Som skulle være det helt nye inden for pilates. Da jeg kiggede på billedet lignede det bare en sød lille pølle, man kunne putte i tasken. Jeg bestilte den og fik den sendt til mit arbejde. Et par dage senere kom Post-John ned til mig med en kæmpe papkasse. Den indeholdt den massive mega-pølle, der går mig til skulderen. 
Det var så yndigt, da jeg skulle transportere den hjem. Jeg tabte den i et lyskryds og måtte spæne efter den rullende satan.
Og håbede i mit stille sind, at den var blevet stjålet, da jeg kom ned fra vuggestuen med lille M, men der var bare nogen, der havde været søde at sætte den indenfor.
Den er faktisk også ret god.
Jeg siger dig, man kan lave nogle gode stræk i ryggen, udtaler Ingelise på 74.

Jeg laver også noget almindelig gymna. Jeg tror jeg faldt for: Nu er det bevist, du får en fladere mave, eller sådan noget. Det er tyve minutter med fart over feltet og *god musik*, som der står uden på dvden.
Arme stræk unchauncha og mave bøj ungapungatchtsch, og sveden løber i kaskader. Jeg plejer gerne at gå ind i en form for gymnatrance, når jeg ligger der og okser på stuegulvet.
Det er så den trance, gymnadamen har en tendens til at ødelægge.
Det er fordi, hun siger: "Hvis du ligger og tænker, at det her, det gør KRAFTEDEME ondt i lænden, så er det fordi, du ikke spænder nok i mavemusklerne."
Det kommer som en overraskelse HVER gang, at hun er så beskidt i sin mund.


3 kommentarer:

  1. Send os lige en video, af dig der lave gym. til en video, ikk??
    :O)

    SvarSlet
  2. Nej, føj for pokker. Yirk. Bare tanken om at se mig selv ligge og svede og pruste på en måtte. Glem det! Det er nok, at min kæreste kommer brasende og fniser af mig!

    SvarSlet
  3. Kæft, godt at høre jeg ikke er den eneste! Sidder her med monster ømme mavemuskler grundet den GymnastikBOLD + Dvd jeg modtog igår med posten.
    (svede svede svede....)

    SvarSlet