23. sep. 2011

Bland dig uden om. Nu!

Har lige læst et indlæg om Superheltemors kiropraktor og kom til at tænke på min egen søde. Hun hedder Marianne og har fortalt en smule om sit liv. På min opfordring. Hun knækker også min nakke og masserer mig inde i munden. Så trækker hun lige sin behandskede finger ud, mens mit spyt sprøjter til alle sider. Grænseoverskridende. Og så skulle man tro, at al den befamlen fik mig til at holde kæft et øjeblik. Men nej.

Forleden lå jeg med kinderne presset godt sammen om næsen, der var mast ned mellem et par massive læderballer i den der mærkelige stol, man står i. Mine øjenvipper stak mig i øjet og mine læber blev klemt sammen  af mine kinder og mast flad af presset fra læderballerne. Det var derfor meget svært at åbne den og rent faktisk sige noget, der mindede om ægte ord. Men stoppede det mig?

Marianneeeeeeee, hvordan er det så at være papmor, altså det er bare fordi jeg kender flere enlige mødre, men det er sjældent jeg møder en papmor, og hvordan er det så egentlig fra din side, altså sådan med børnenes mor og sådan.
Savlesavlesavle ned på papiret over læderballerne.

Bland dig uden om. Nu. Ville jeg have sagt, hvis jeg var Marianne. Men nej, hun fortalte mig bare stille og roligt, hvordan det var.
Det undrer mig, at jeg aldrig bliver bedt om at holde kæft.

Faktisk knækkede hun min ryg umotiveret hårdt bagefter.
Det betyder nok hold din fede kæft på kiropraktorsprog.

3 kommentarer:

  1. Hvorfor massage i munden??

    SvarSlet
  2. Anonym9/24/2011

    Spændinger pga for megen snak!? :-) Har faktisk også prøvet det og trods det lettere grænseoverskridende ved det, så løsnede det faktisk spændinger og det var rart bagefter!
    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Helt sikkert for meget snak! Jeg har det altid som om, jeg har spist tre poser saltbomber. Endnu en grund til bare at holde kæft! Og ja,selvom det var lidt vammelt med hendes behandskede pegefinger, der trykkede mig hårdt i mundhulen, så hjalp det faktisk. Ikke et job, jeg selv kunne tænke mig!

    SvarSlet