19. sep. 2011

Slow hand

Jeg fik kørekort i en alder af 30.
M og jeg havde været venner i fem år inden, jeg fattede, at det var en glimrende idé, at vi blev kærester.
Jeg har lige opdaget leggings.
Ser du mønstret? Jeg er langsom. Meget langsom.
Derfor ved jeg også, at M og jeg nok først bliver gift, når vi bliver 50 og egentlig ikke så godt kan lide hinandens gamle og ildelugtende sjæle længere.
I lørdags blev vores gode venner gift. De blev viet i en skov og bagefter sang to piger en svensk vise.
Stedet var smukt, maden var mums, og det var i det hele taget en fabelagtig weekend.

Jeg vil også giftes.
Nu.
Også fordi M og hans venner er så fantastiske til at lave sange.
De havde f.eks. lavet en på I just call to say...., hvor et af versene var en vits: Ved du hvorfor der er så mange frisører på Bornholm? Du gætter det aldrig, men det er fordi det er en klippeø. Sangen sluttede med den mest poetiske linje: Husk at ringe, I skal ikke skrive det i en sms.
Det var klasse.

3 kommentarer:

  1. Afsted og ned på knæ - eller hvordan du nu vil gøre det... :-)

    God fornøjelse, det kan anbfales!

    SvarSlet
  2. Næste skuddag er 24. februar 2012 - så må du fri til ham! Der er ikke så længe til...

    SvarSlet
  3. Jeg LOVER at lave en prima sang, når I skal giftes! Lokke, lokke ...

    SvarSlet