4. sep. 2011

Værsgo - her er en bums

Jeg blotter mig hermed (yderligere) og fremviser en gul og betændt bums fra min fortid, jeg lige har fundet i det herrens skab fuld af lort-man-åbenbart-synes-er-for-godt-til-at-smide-ud-forstå-det-hvem-der-kan.
Det er et billede af noget, min veninde og jeg kunne bruge timer på. Vi var nogle studentikose møgkællinger, var vi. Og helt ekstremt platte. Vi ringede også engang telefonfis, da vi sad og læste til eksamen og begge var ved at brække os over Nietzsche. Vi fandt en, der hed noget lignende og begyndte at spørge om alt det, vi ikke helt forstod.
Bevares, jeg er stadig utrolig plat, og min medsammenvorne ligeså. Og jeg kan da godt trække en lille smule på smilebåndet af bumsen dernede.
Men dengang.
Da lå vi og rullede rundt på gulvet, mens lattertårene og vores venner sprang fra os.
Herre Jemeni. Godt jeg er blevet ti år ældre!




6 kommentarer:

  1. Anonym9/04/2011

    Hahahahaha! Det er da morsomt. HuleBjarnes Plan?! Sjovt.
    -Stine

    SvarSlet
  2. Anonym9/04/2011

    VINKEHALS! det er sjovt!!!

    SvarSlet
  3. Klokkeren fra Rotterdam!

    SvarSlet
  4. Anonym9/04/2011

    Det Herrens Skab Fuld Af Lort Man Åbenbart Synes Er For Godt Til At Smide Ud Forstå Det Hvem Der Kan!!!!!!!!!!!!

    Åh, Maria jeg griner lige op i luften! IGEN! Kæft, hvor er du altså sjov.

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  5. Tak fordi I griner af mine platheder. Det er sødt af jer:-)
    Jeg er ved at gå ud af mit gode blog-skin over de kommentarer, der bliver spist bidder af. Jeg er på nippet til at blive indædt. Nogen, der ved, hvad man kan gøre? Andet end at skifte til wordpress. Er det egentlig meget svært. At skifte?

    SvarSlet