3. okt. 2011

Elsker du ikke bryster?

Det gør jeg.
Derfor føler jeg mig også mere end slagen, hver gang CANCER angriber et par af slagsen.
Min oldemors, min mormors og min mors, for eksempel.
Heldigvis af den slags, hvor man kunne fjerne det syge og give stråler og ikke så meget mere.

Min venindes.
Ikke den heldige slags.
Jeg har kendt hende siden første klasse.
For omkring fire-fem år siden fik jeg en besked, der fik mig til at græde rigtig meget og som væltede min verden. For man kunne da ikke få kræft i en alder af 30 år. Og hendes datter. Og ufødte barn i maven, som de måtte fjerne for at redde moren.
Kemo og stråler, og hun er den sejeste, jeg kender.
Hun er her heldigvis heldigvis endnu, og med en lille søn, der fylder et år om lidt.

Støt brysterne

Hos den nørdede pige kan du læse om, hvordan du støtter brysterne på en smart og mådærne måde, udtaler Henny, 81.

1 kommentar:

  1. Pyha. Det var en barsk omgang! Bryster skal støttes - af mere end en god bh!

    SvarSlet