10. okt. 2011

Hello gulvklud my old friend

Herfra hvor jeg sidder, ligner verden en gulvklud. Ikke sådan en, man med tungen i kinden broderer spraglet med farvet garn i store nåle. Nej, sådan en med gråbrun teint, der efterlader vandet medisterfarvet og dødsgrumset.
Det er vejret, jeg taler om.
Men overfør det endelig bare på mit humør, hvis du har lyst til det.
Sidste uge bød på ubehagelige overraskelser som grotesk-akavede forældremøder og familiemedlemmer, der mildest talt har det dårligt.

Den yngste render rundt og råber SUPPEHØNE og DØGNNETTO, og mine lårmuskler er ømme, fordi jeg gik hele vejen op i zoo-tårnet med J i går, mens han forpustet fortalte mig alt muligt vigtigt.
Vi skal til Spanien på mandag.
Måske er der alligevel lidt absurd-kulørte tråde i gulvkluden.



9 kommentarer:

  1. Spanien? Tror desværre, jeg hader dig lidt.

    SvarSlet
  2. Jeg hader også mig selv lidt - set med andres øjne. Drikker en røvfuld sangria (føj) og æder nogle tapas for dig, ok?

    SvarSlet
  3. Ferie gør underværker. Bum. Sådan er det bare. Er selv lige kommet hjem fra forlænget kæreste-weekend i Amsterdam. Underværker, siger jeg!

    SvarSlet
  4. Det tror jeg slet ikke jeg gider høre på..

    De har vel endnu varmere.. Jammerligt.
    Husk at tage karkluden med og efterlad den i Spanien..

    SvarSlet
  5. Gider du drikke en lillebitte sangria for mig også? Og en iskold fadøl?

    (Geniale ting at råbe, forresten. Vil jeg også til)

    SvarSlet
  6. Nå, jamenøøh, så fuck-fuck, da...

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  7. Jeg syns kraft-peter-væltemig at du har fortjent det!!! For hvis livet og verden pludslig efterlader medisterfarvet vand, så er det altså med at komme AFSTED!!! Så ha en ræddi dejlig tur....og NYD DET! Jeg er sikker på at der nok skal komme nogle gode historier når I vender tilbage...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  8. Jeg overlever kun i disse dage fordi jeg snart rejser til Venedig. Er helt med dig

    SvarSlet
  9. Fuck fuck, og jeg drikker mig stiv i sangria for jer alle - og smider kluden i havet. Og Cecilie, jeg har lige opdaget, at det er din skyld, at jeg har fåeet SE VENEDIG OG DØØØØØØØØØØØ på hjernen. JVF. tarm-indlægget. Takker og god tur!

    SvarSlet