14. okt. 2011

Man ved, man trænger til ferie når

  • Ens hævesænke-bord på symbolsk vis er begyndt at lyde som Chewbacca.
  • Man leger, at vandautomaten er et fadølsanlæg og holder kruset let på skrå
  • Man drikker to kæmpe fadøl på en hverdagsaften, fordi alkohollen og det gode selskab bekommer ens trætte krop så vel. Og man kunne godt have drukket 10.

Jeg ville ønske, vi havde Skolernes Motionsdag på mit arbejde. Med indlagte sprutposter. Det er sådan en festlig måde at skyde efterårsferien i gang på. Olé.

5 kommentarer:

  1. Efter en virkelig hyggelig julefrokost på mit arbejde sidste år, forsøgte jeg i månedsvis på at få indført sneøl og høj musik på kontoret til hverdag. Men det var åbenbart kun mig der kunne se perspektivet.....

    SvarSlet
  2. Åh, Maria, jeg kender godt lige den dér med at holde vandglasset på skrå :-D

    Rigtig, rigtig god ferie.

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  3. Blup, blup, vi skulle have taget ti, så ville den guldbryllups-sang også have været hjemme.
    Hav en skøn, skøn ferie.

    SvarSlet
  4. Det ville godt nok ikke være dårligt, hvis der lige pludselig kom fadøl ud af vandhanen - sandsynlig er det dog ikke, så turen går til det lokale bodega her på denne dejlige tirsdag aften;)

    SvarSlet