9. nov. 2011

Gyldne øjeblikke

De er der jo, hver dag. De der gyldne øjeblikke, hvor man bliver særligt stolt af sig selv. Her er et par stykker af mine fra de sidste par spændende dage i maskinrummet.

* M: Tillykke med forfremmelsen, Jesper. Det er da dejligt for dig, hva? Og velfortjent.
    J:  Jeg er ikke blevet forfremmet. Det er en anden Jesper, du tænker på.

* Da jeg tog et billede af min bare røv, fordi jeg ville sende det til en. Længere historie. Men hold kæft, hvor har jeg åbenbart ikke kigget på min egen nøgne bagside i mange år. Det var et chok. Den er blevet flad og firkantet og gammel. Jeg sendte aldrig billedet. Jeg vil slet ikke tænke på alle de gange, jeg har moonet siden sidst, jeg så den. Det chok folk har fået. Sidste gang var til et arrangement på arbejdet. Men nu er det da godt nok eftertrykkeligt slut med det.

* Da jeg fandt ud af, at jeg har udviklet en lille klump afro-hår øverst på hovedet. But why?

* Da en flabet bekendt råbte til mig: Toilettet er der, det er handicaptoilettet. Og det var HANDICAPTOILETTET, og jeg svarede, ja nu er den feset ind, og jeg er IKKE HANDICAPPET. Og så stod der en, der på en måde godt kunne kategoriseres som handicappet bag ved mig.


Jeg bukker ydmygt og takker for applausen.

9 kommentarer:

  1. Hehehe lyder som et fint arbejde, når du mooner til festerne.

    SvarSlet
  2. Skønne gyldne øjeblikke -- og skønt at du delte :-)

    SvarSlet
  3. Du mooner til festerne? Føler pludselig, jeg er 100 år.

    SvarSlet
  4. Jeg mooner så heller ALDRIG mere efter det syn. Burde være stoppet med det for 15 år siden. Men min hjerne er desværre på udviklingstrin fem år.

    SvarSlet
  5. Har slet ikke tænkt på mooning dén vej rundt. Må straks moone alt og alle, inden jeg bliver 25 og min rød hænger i knæhaserne. Godt du delte. Jeg moonede sidst i februar.

    SvarSlet
  6. Ja moon til du segner. Gerne ud af bilvinduer. Engang var det også en yndet sportsgren at sidde med bare bryster i bilen med sikkerhedssele hen over. Bare for at se de andre bilister vende sig i et ryk.
    Det gør jeg så sjovt nok heller ikke mere.

    SvarSlet
  7. HAHAAAAA

    Jeg skal SÅ meget prøve den med sikkerhedsselen! :-D

    Hvis jeg tør...

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  8. Min bedste veninde har engang brølet "Kom nu!!! Det er jo BØSSER!!! Med FJER på!!!" af mig (som grund til at tage med hende til Pride Parade)lige foran vores begges homoseksuelle chef. Faktisk vores chefs chefs chef, But who's counting...

    SvarSlet
  9. Åh, måske jeg skulle gå over til mooning (hedder det det?!) Og det med brysterne.

    Det er sgu så forudsigeligt altid at forfalde til strip

    SvarSlet