14. nov. 2011

Sådan kommer man hurtigt ned på jorden #2

Mumse-søndag. Inde-søndag. Det måtte vi gerne, for vi var rigtig meget ude og meget sociale lørdag. Så lå jeg og læste Kirsten Hammans nyeste roman i sengen. Til kl. halv ti, for fanden. Det kan man nu! Senere lå jeg i sofaen og læste videre. Mens de andre tussede rundt.
Så tog jeg mig en rask lille løbetur. En anden en træner jo til halvmaraton. 15. april. En anden en synes, der er meget lang vej til at kunne løbe 21 km.
Kom hjem. Følte mig smækker og lidt sej. Ude tre gange på en uge og nøjagtig som løbeprogrammet dikterer.
Tjek.
Fylder lige badekarret til børnene, fordi jeg er så søndags-zen.
J sidder der i det varme vand, jeg møjsommeligt har forberedt til ham. Jeg står i underhylere og rækker ind over ham for at få fat på noget legetøj. TIL HAM!
Så siger han gudjælpemig: 
Hold da op, du har mange deller hva'? Du har da vist liiiige spist lidt for meget, hva?

På sådan en smalltalkvenlighedenselvoverbærendeHAHAHAHA-måde.
Møgunge.

4 kommentarer:

  1. Fortalte du ham, at det er fordi du ÆDER små drenge, der siger, at du har deller?

    SvarSlet
  2. Nej, det skulle jeg have gjort. Men jeg hvislede inde i mig selv: Ja, det er fanme da blandt andet på grund af dig, at jeg har deller OG strækmærker. Selvom det i virkeligheden kun er strækmærkerne, der er hans skyld.

    SvarSlet
  3. Tabte du så traktoren ned i hovedet på ham?

    (Jeg har altså VIRKELIG meget bøvl med at efterlade pip på din side! Det kikser tit, når jeg skal vælge profil, så låser siden - aner ikke hvorfor. Men derfor forsvinder mange kommentarer, før de kommer på. Kan du ikke spørge din it-supporter?)

    SvarSlet
  4. Jeg kan ikke sige så meget andet end at, jeg hader blogger. Han napser også linjer af i indlæg og kommentarer. Jeg har ikke selv problemer med at lægge kommentarer op, men har hørt andre med samme problem. Har du prøvet at skifte browser? Det har løst det før i hvert fald. / M

    SvarSlet