12. dec. 2011

35 er det nye gammel (kan ikke huske nummeret i serien, fordi jeg er senil)

Forleden råbte jeg "Din vamle kaaaal," mens jeg dyttede og viste knyttede hænder. Offeret var en mand, der på gnattet vis kørte ind til siden af Istedgade og smilede smiskende til en prostitueret.

I går skrev jeg 'gebis' i WordFeud.
Men jeg fik 96 point for det.

Er jeg lige smart eller hvad? At vinkle et indlæg på alderdom og forargelse, når jeg i virkeligheden bare gerne vil sige: 96 POINT!

Jeg har skiftet WordFeud-navn. MariaVest. Find mig og bøj dig.

Eller. Jeg har vist fået tæsk af flere af mine faste læsere.

Men må jeg lige sige: 96 point!

19 kommentarer:

  1. Tæsk gange 2... (Jeg siger det bare!)

    SvarSlet
  2. Wow! 96 point, lige godt!?!!

    SvarSlet
  3. Er lige blevet " gebisset" af en ven. Han fik 108 point for sit gebis. Av!

    SvarSlet
  4. hvad fanden er wordfeud? hvor finder jeg det?

    SvarSlet
  5. Det er en app til smart phones og i pads Jeg har sådan set ingen af delene men nasser mig til en I pad. Og så er det scrablle man spiller mod folk man kender og folk man ikke kender.

    SvarSlet
  6. Jeg er meeeegadårlig til det, men bring it on..hvordan finder jeg dig på det wordfeud-noget?

    Marie (ex-marienade)

    SvarSlet
  7. Mega sejt indlæg, for så har jeg en anledning til lige at nævne, at min rekord er 99 point. Åhr hvad!

    Betty

    SvarSlet
  8. LittleMissMe12/12/2011

    Min rekord er 135 point. Tror jeg må kaste en udfordring i din retning.

    SvarSlet
  9. Min rekord er "POET" på et randomboard til 117 point.
    Jeg faldt næsten ned af sofaen af grin, og så resignede min modstander. Øv.

    SvarSlet
  10. Fuck I skal rose mig Ikke overgå mig! Ihhhh!
    Marienade du søger bare efter MariaVest

    Hejhej Annie er ved at banke mig og har lige fået 52 point for et snoldet lorteord

    SvarSlet
  11. Jeg lavede engang et ord til 129 point - og så resignede min modstander :( Altså helt ærligt, så spil da videre så jeg kan vinde!

    SvarSlet
  12. Jaja, så du fik 96 (jeg lagde den også lige op til dig), men nu har jeg skrevet 'taburet' med alle mine bogstaver og fået 90 point, så det er din tur! (Har i øvrigt engang også fået 120, så jeg resigner ikke pga. dine 96 :-))
    Louichi
    P.S - Marienade, er du helt stoppet med at blogge?

    SvarSlet
  13. Jeg har fået 8 point. Og ja, blog stoppet. Nu begejstrer jeg masserne på facebook istedet.

    Marie(nade)

    SvarSlet
  14. superkarla6212/13/2011

    156 for cerut - kom an :o)

    SvarSlet
  15. Jeg har endnu ikke fået så mange points i Wordfeud at jeg kan blære mig med det, men jeg har lige skrevet ordet "næbdyr" og det synes jeg var ret sejt.

    Iøvrigt elsker jeg at du bruger ordet "gnattet" "Gnat" og alle dets følgeformer har i mange mange ord været mit yndlings-fake-ord. For mig betyder det lidt a la "smølf" altså alle mulige ting, men som regel ulækre sager. Fx: "ad, så fik jeg lige noget klamt gnat på fingrene" eller "fjern lige jeres gnat så vi kan komme igennem!"

    Hvad betyder det det helt specifikt for dig?

    SvarSlet
  16. Gnat? Det betyder alt, hvad der er fedtet, klistret, usoigneret. Situationer, mennesker, hensigter.

    SvarSlet
  17. Super, det er ca. den samme betydning som hjemme hos mig.

    SvarSlet
  18. Tager udfordringen op ... jeg hedder "petronella.dk"
    :-)

    SvarSlet