1. dec. 2011

Blodig køddiller

Ja, det er sgu ikke mig, der har fundet på det. Blodig køddiller. Der er nogen, der har søgt på det og er havnet på min blog. Det synes jeg er interessant. Og kodylt vammelt.

Specielt fordi, vi er i gang med tredje sæson af True Blood, hvor der er meget blod, kød og diller.
Så meget kød og blod, at jeg flere gange har kastet lidt op i munden over det.

Nå, men du har jo ikke skrevet blodig køddiller, for at jeg skal fortælle om mine tv-vaner.
Nej. Du har nok fået dilleren i maskinen på en eller anden måde, og nu gør det nas. Det bløder, og den er flænset, så den ligner et stykke råt kød.

Jeg har ikke taget førstehjælpskursus, men jeg tænker - med råt kød skal råt kød fordrives. Er det for underligt? Sådan en god rå engelsk bøf, du lige vikler om den blodige svend. Hvis du har noget af det der madsnor, kan du evt. binde bøffen fast og så hoppe i et bar bløde bukser.

Plaster er nok ikke så rart, hvis det sidder fast i kønshårene.
Jeg er sikker på, at den nok skal hele med tiden. Husk lige at sprøjte lidt klorhexidin på engang imellem. Det svier lidt, men det svier endnu mere, hvis din diller bliver grøn af betændelse.
Pøj pøj med det.

Om mig selv kan jeg sige, at jeg har et vigtigt jubilæum at fejre i aften. For ti år siden fik jeg 100 kroner af en af M's venner. Til gengæld skulle jeg stå op kl ni om morgenen en søndag med tømmermænd og tage med M til Helsingør. Vi skulle se julemanden og hænge ud med hans små niecer og en nevø.
På vej hjem sagde jeg til ham, at jeg syntes vi skulle kysse. Det syntes han også, vi skulle.

13 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Både med et flot søgeord men også med de 10 år.

    SvarSlet
  2. Tak. Det er svært at vurdere, hvad der gør mig mest glad af de to ting......

    SvarSlet
  3. Jeg har lidt kvalme nu...

    SvarSlet
  4. Uh...True Blood. Er det ikke bare fabelagtigt? Jeg er SÅ solgt. Især over den høje, flotte nordiske vampyrtype. Og tillykke med de 10 år i øvrigt. Hvorfor skulle du have penge for at date din mand dengang?

    SvarSlet
  5. Tine skrev: True Blood - er det ikke bare fabelagtigt? Jeg er Så solgt. Især over den...

    SvarSlet
  6. Puha ja, jeg er også temmelig solgt til Alexander Skarsgaard. Selvom han er lige vel blodtørstig nok for mig nogle gange.
    Det med pengene, gør det mig egentlig til en luder?
    M og jeg var rigtig gode venner i fem år inden vi fattede, at vi skulle være kærester. Jeg tror bare, at jeg var pisseirriterende og så var der en, der havde luret mine lumske hensigter og gav mig en 100lap for at holde kæft og for at få taget mig sammen og få gjort noget ved sagerne. Senere gav jeg pengene tilbage.

    SvarSlet
  7. Jeg er vildt betaget af den elegante måde, du får "behandling af blodig køddiller" og dit 10 års jubilæum med M kædet flot sammen i samme indlæg :)

    God fredag!

    SvarSlet
  8. Ja, hvor var lige a propos'et? ;-)

    TILYYKKE kære Maria med kærligheden!

    SvarSlet
  9. Jeg har tit tænkt på, at en mørbrad ligner en køddiller, så måske er det en slags slang? Lidt ligesom når en hotdog bliver til en død indianer i kano.

    SvarSlet
  10. HA, ja det kan være. Ad. Nu kan jeg aldrig mere spise køddiller/mørbrad.

    Apropos : http://maskinrummet.blogspot.com/2011/06/vi-bliver-ndt.html

    SvarSlet
  11. http://maskinrummet.blogspot.com/2011/06/vi-bliver-ndt.html

    virker det her pisselink, sure fru blogger?

    SvarSlet
  12. Ha ha ha! Ja, der kan man se, en ægte køddiller. Skøn unge :)

    SvarSlet