20. dec. 2011

Jo, det sker faktisk for nogen!

Hvis nu jeg stod i en mørk gyde og en alt for stor mand pressede en kniv ind mod pulsåren i min hals, mens han i kaskader af spyt og med rasende stramme læber sagde: "Sig det så, bitch, hvis du kun måtte vælge tre sange, hvad skulle det så være? Hva? Fucking SVAR fucking - Så ville jeg svare dem her:







Bagefter ville jeg være lettet over at have overlevet, men jeg ville også føle den der nagende tvivl blandet med dårlig samvittighed. For der er jo også så mange andre gode sange, man nødig vil have skal føle sig overset.

5 kommentarer:

  1. Men dog er det tre helt eminent gode bud!

    SvarSlet
  2. Tak, Katrine. Der lettede du lige min samvittighed.

    SvarSlet
  3. og du mindede mig om at jeg skal huske at høre mere Cat Power!

    SvarSlet
  4. Har læst 3 indlæg og jeg ææælsker dig allerede.. Ja, kærlighedens vej kan være kort :)
    Så glædelig jul :D

    SvarSlet
  5. the The - YES!!!



    Go' jul fra Lisa / Voksenmis

    SvarSlet