11. dec. 2011

Og den ondeste er (trommehvirvel)

Jeg har nu læst alle søskendeondskaberne grundigt igennem, og der er virkelig mange gode. Og onde. Det er dejligt at se, at vi alle har lidt på samvittigheden.

Min absolutte favorit er og bliver ****GAJOLHISTORIEN**** Så Annie, hvis du mailer mig din postadresse, modtager du DIPLOMET med posten en af dagene. Og så vil jeg sætte pris på, at du viser det til din lillebror.

Jeg synes også min søn er med i kapløbet om at være den ondeste. Okay. Jeg har meget mørk page. Jeg har også lidt overskæg i form af pigmentforandringer. Gæt om jeg er glad for det. Gæt om jeg blev glad, da han lige før sagde: "Her kommer mor flyvende frisk og glad" og 'Mor' så var denne sure sherif-figur:

6 kommentarer:

  1. Gisp ja! Ligner dig på en prik.

    SvarSlet
  2. Ska du også have et diplom eller hva?

    SvarSlet
  3. Hahaha. Du burde jo uddele sherifstjerner, men jeg tror, jeg springer over.

    SvarSlet
  4. "Jeg vinder ellers aldrig noget" og jeg skal nok lige tænke lidt over om det er lykkeligt eller foruroligende at vinde et diplom for ondeste søskendehistorie =)

    SvarSlet
  5. Havde veninde der også havde pigment overskæg. Hun prøvede alt mulig men det forsvandt først da hun skiftede til en anden type p-piller.

    Ved godt du ikke spugte, men hun ville fandme gerne have vidst det var løsningen 2 år tidligere i forløbet.

    SvarSlet
  6. Tak :-) Jeg spiser ikke p-piller. Så den løsning, kan jeg desværre ikke ty til. Det er kommet efter min datter blev født, og jeg er så småt ved at vænne mig til at ligne en freak.

    SvarSlet