16. dec. 2011

Smid noget kød på bordet!

Jeg er musegrå i mit hoved i dag. Så skal vi ikke have nogle nye historier på bordet?

Jeg synes, vi skal snakke lidt om Den Ekstra Mindeværdige- jeg tænker 'parringsakt.' Eller bare det, der ligger før den bliver til noget. Eller absolut ikke bliver til noget.

Jeg starter.

Jeg var blue. Jeg havde set kærlighedsfilm med nogle yndlingsdamer, og vi var alle single. Vi gik ud og drak øl, fordi vi ikke havde det, der var i filmen. (Buhu).
Store lækre fadøl.
Så kom han ind, min ungdoms kjærlighed, ham der lige var blevet til min eks.
Jihaa.
Så kom en anden eks ind fra hjemstavnen. Han og hans venner satte sig ved vore bord.
Det var halleluja.
Så kiggede jeg på bartenderen.
Vi drak øl efter lukketid.
Han lukkede mig ind på en anden bar og stillede helt møjsommeligt 15 små glas op med wiskey, jeg skulle smage.
Jeg kan ikke lide whiskey.
Så fortalte han, at han havde en oppustelig seng.
Nå.
Og en kæreste.
Nå.
Så gik jeg med ham hjem, fordi jeg var en slatten grønsag uden selvstændig vilje.
Han pustede sin seng op. Det larmede som tre støvsugere.
Så sagde jeg, at jeg havde menstruation og ikke rigtig gad noget.

Bliver I ikke helt opildnede?
Jeg sagde jo, at jeg var musegrå i hovedet i dag.
Har I ikke nogle underholdende historier i samme parringsakt-genre?

4 kommentarer:

  1. Christina F12/16/2011

    Jeg besøgte en veninde, der skulle være alene en lørdag aften og planen lød på tøsefilm, hvidvin og tøsehygge.
    Hun ændrede planer udenom mig og inviterede en fyr hun ville have med i seng... vi tager alle tre i byen og hun bliver ret stiv, ret hurtigt. Jeg gør ikke da jeg ikke var gammel nok - det fatter han ikke men er ret sød. Hen ad aftenen begynder vi at kysse og hun bliver dårlig. Vi kører hjem til hende og lægger hende på sofaen...
    Han kommer i hendes seng, men sammen med mig... typisk at han er gentleman og ikke vil noget uden gummi så heavy petting og frustration er der nok af... nok til at jeg tager til Århus 2 uger senere for at gøre arbejdet færdigt... der fortæller jeg ham i øvrigt også at jeg er 17... Nu sidder vi 9 år senere, en veninde mindre, men et ægteskab, et hus (inkl lån) og to børn rigere... ikke så dårligt alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Altså for ikke så længe siden oplevede jeg det her:
    http://understjernernepaahimlen.blogspot.com/2011/11/forbandede-j-dag.html
    Jeg ved stadig ikke om jeg havde sex med manden.

    Da jeg var 20 oplevede jeg det her:
    http://understjernernepaahimlen.blogspot.com/2011/06/jomfru.html

    SvarSlet
  3. På det allergamleste Rust, hvor man røg smøger og gik i jeans, var der engang en fyr, som prøvede at samle mig op. Han var digter. Selvfølgelig var han digter. Og øjensynligt også hjemløs bz'er. Så tilbuddet gik i al sin enkelhed ud på at bz'e et hus sammen med ham, så han kunne læse lidt fra sin samling. Svært at modstå, men jeg gjorde det sgu'.

    SvarSlet
  4. Tine! Du sendte mig akut tilbage til senfirserne og Tine Brylds Liv & Alexander-bøger. Jeg ville klart have gjort det samme.

    SvarSlet