18. jan. 2012

Foxy lady

I går sad jeg og bitchede  kommenterede lidt på det forhold, at J ikke vil røre sine cowboybukser og fløjlsbukser med en ildtang. Han vil kun KUN gå i velourjogginger, hans mormor syer til ham.
Midt i en halvsur sætning kom jeg i tanker om, at jeg nægtede NÆGTEDE at gå i andet end jogginger, da jeg var på hans alder. For det var de eneste, der duede, når man skulle spæne hurtigt i frikva.

Vi aftalte med ham, at ok, så gå i dine hippiebukser. Tag da det tørklæde på HVER dag, som jeg engang har fået gratis i et dameblad. Men kan vi aftale, at du skifter i hvert fald buksestil, inden gymnasiet? Den var han med på.

Jeg tror, vi skal lave samme stil-aftale med foxy lady på billedet.
Og så er det, jeg drager et lettelsens suk, når jeg tænker på min egen stil i de store folkeskoleklasser og gymnasiet.

 Det var noget med afrevne cowboyshorts og luder lårstrømper. Og cowboybukser, jeg selv farvede, så det ene bukseben var grønt og det andet blåt.
Jo jo, der er håb forude for de små freaks.


1 kommentar:

  1. Du skal da ikke stå der helt alene i dine flamingosko og hængerøvsunderhylere, lille skat. Her har du en lille kommentar fra mig.

    SvarSlet