16. jan. 2012

Hilfe

Man maa aabenbart ikke stønne og skrive aa aa aa aah med bolle aa her. Og slet ikke med store bogstaver. Saa staar blogger helt af. Heldigvis udtrykker blogger sig selv saa stilet. Jeg er ved at blive hidsig.

Det er rigtig fint, at jeg kan svare paa kommentarer enkeltvis, det har jeg manglet.
Men det der orange B - naar jeg skriver en kommentar, det kan jeg slet ikke holde ud at se paa. Og jeg kan ikke huske, hvordan jeg ændrer det. Jeg har gjort saadan, at mit billede er med, naar jeg kommenterer hos andre. Men det virker aabenbart ikke inden for hjemmets fire vægge.

Det er mandag. Jeg er træt. Jeg skal tisse. Jeg er lige ved at springe i luften over et orange B og burde komme i sving. Nu.

Hilfe.

Bitte?

14 kommentarer:

  1. kan desværre ikke hjælpe, men spørge om noget, det vil jeg! Hvordan ændrer man indstillingerne, så man kan svare på kommentarene enkeltvis? Det er jo direkte genialt at kunne!

    SvarSlet
  2. Hey, du snakker master yoda-sprog, sejt. Ved det, gør jeg ikke. En disse har jeg ikke gjort. Det var der bare en dag. Noget med Bloggers nye udseende. Jeg har det med blogger som med min cykel og alle mulige andre ting. Virk eller skrid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv lige at se, hvor grimt det B er. Det ligner jo fandenpikkemig et banklogo fra 70'erne. Pil af, grimme!

      Slet
    2. Hvis jeg prøver at se din profil ved at klikke på dit link her i kommentarerne, siger den at profilen ikke er tilgængelig. Kan det være fordi du er lidt for hemmelig, at den ikke vil vise billedet?

      Slet
    3. Næææææ det er nok mere fordi jeg slettede eller fjernede min profil i modent arrigskab Men tak for hjælpen længere nede! Det kigger jeg på !

      Slet
    4. Se nu der Nu er mit billede der helt uden at jeg har rørt en finger Eller jeg gjorde måske nok et eller andet i går ......

      Slet
    5. My favorite kind of problem. Dem man ikke ved hvordan man har løst :-)

      Slet
  3. hahah, ja klædeligt er det ikke, det B.
    Yoda sprog, jeg anede ikke jeg gjorde det. Måske er det fordi jeg chatter for meget, så kan man komme til at skrive grimt.

    Nå, så må jeg jo også prøve med noget nyt udseende. Hm, bare jeg ikke får B'et. Det er jo værre en skoldkopper!

    SvarSlet
  4. Du skal skifte dit profilbillede på din bloggerprofil, så vil det (nok) virke.

    SvarSlet
  5. Nå, ja men det prøvede jeg. Men punkt 1: så kom mit billede til at ligge midt på bloggen også = grimt. Punkt 2: det virkede ikke. Måske skal jeg lige prøve igen, når jeg er mindre hidsig. Tak.

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig til, jeg får en "svar"-funktion! Skete det virkelig bare helt af sig selv?

    SvarSlet
    Svar
    1. http://buzz.blogger.com/2012/01/engage-with-your-readers-through.html

      "What do you have to do to enable this on your blog? Nothing! If you have Blogger’s commenting feature enabled, “Blog Feed” set to “Full”, and are using “Embedded” comments, then you’re ready to start a discussion with your readers. To check, or change your feed settings, select: “Settings > Other >, and then “Full” from the “Allow Blog Feed” dropdown"

      :-)

      Slet
    2. Nadia: ja, jeg er temmelig sikker på at jeg ikke hat gjort noget Måske har jeg trykket ja til et eller andet på et tidspunkt det gør jeg tit bare for at kvæle diverse dialogbokse eller andre nævenyttige personager...

      Slet
    3. Hurra, det virkede, Jannik! Tusind tak!

      Slet