27. feb. 2012

Hvorfor laver de den ikke bare rød?

Bare rolig, jeg har skrevet til dem:

Kære Arla
Kan I ikke ændre kartonfarverne, så A 38 og letmælk ikke er så tæt på hinanden?
Det er så træls med A 38 i kaffen.

Kh
Maria

SVAR:
Hej Maria

Tak for din henvendelse.

Hvis det kan være dig til nogen trøst, kan jeg sige at du ikke den første,
som har taget fejl. Vi er opmærksom på problemet, og arbejder på at gøre
skellet tydeligere ved næste optryk af kartoner. Jeg giver din kommentar
videre så den kommer med i den samlede vurdering.

Mange tak for din interesse.

Med venlig hilsen
Arla Forum

9 kommentarer:

  1. Ha ha, hjemme hos os er det kærnemæk og øko-A38, vi ikke kan kende forskel på. Skulle hilse og sige, at det er surt kun at have kærnemælk at putte under sin morgen-müsli..

    SvarSlet
    Svar
    1. Yirrrk Har det svært med kærnemælk. Den sure lugt og striberne på glasset. Tror jeg fik overdosis som barn, hvor min far blandede saft i, så vi kunne få lyserød mælk.

      Slet
    2. Bwadr, dét behøvede du så ikke minde mig om!

      Slet
  2. Er du klar over hvor lang tid det tager at piske A-38 til skum ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Føj gange to: pisket tykmælk og piskefløde i 1liter kartoner. Men ok point taken Så gul da?

      Slet
  3. Så er det at jeg pludselig bliver glad for at jeg ikke drikker kaffe... eller mælk :p

    SvarSlet
  4. Wildskud: LÅL

    SvarSlet
  5. Hørt! Har også mere end én gang taget fejl...
    Jeg stemmer dog for at få lilla præsenteret i paletten ;-)

    SvarSlet
  6. Lilla er helt klart en overset farve. - og så alle de variationsmulihgeder den har, når der skal eksponeres lightudgaver. Sart lilla og cyclamen. Det bliver et rent festfyrværkeri at besøge supderduperbrugsens køleskranke.
    Men er brun og sort ikke ligesåvel en overset farve ? (omend en forståelig en af slagsen)
    Faktisk synes jeg at den eneste af de brugte farver, der rent faktisk illustrerer kartonens indhold på behørig vis, er den grå skummetmælk.

    SvarSlet