22. feb. 2012

Overvejer invordes tvangsfjernelse

Lille grimme, vamle barn, der bor inde i mig: Skrub nu af!
Du bryder mit selvbillede af en hrmhrm voksen kvinde med begyndende styr på tilværelsen. Jeg føler mig faktisk mere afbalanceret end nogen sinde. Jeg dyrker (med hårdt k) motion, jeg sviner ikke mig selv til konstant, jeg bliver ikke så hidsig på min søn længere, jeg vågner faktisk endda tit op og tænker: Hvor er jeg heldig og taknemlig. Det er stort, når man tænker på de opvågningslussinger, jeg gav mig selv til morgenmad tidligere: Fuck, jeg hader mit liv. Jeg gider ikke i dag - eller nogen andre dage. Life is a bitch. Jeg kan ikke noget.

Jeg smiler til mine medmennesker og regner med, at de ser mig som den modne, kloge og kærlige kvinde, jeg er.

Så duer det jo ikke, lille bitch, at du kommer og krakelerer billedet.

Lad f.eks. være med at tisse i bukserne af grin inde i mig, fordi du løber rundt kl. fem om morgenen og skriver 'Fisse' i sneen på 20 kølerhjelme. Det laver sprækker i min spadseredragt.
Lad også være med at skabe dig, når den søde køkkendame venligt beder dig, og resten af dine kolleger, om at bruge håndtaget på køleskabet og ikke sætte fingermærker på den blanke, sorte dør.
Der er ingen, der kan lide dig, når du siger: "Må man så godt sætte røvmærker?"
Eller når du senere går ud og placerer et eller flere fingeraftryk i en fin kreds omkring håndtaget.



6 kommentarer:

  1. Ha ha ha. Identifikation med indlæg? Oh yearh!

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske kan vi sende de to indre møgdamer med en damper til Afrika sammen? Så har de i det mindste hinanden!

      Slet
  2. Eeeej Maria, jeg ville hellere have sådan en lille snot unge inden i mig, som du har, end den needy undskyldning for sig selv, som jeg render rundt med!
    Sådan en lille dukse dengse, som konstant har behov for at blive set, hørt og anerkendt! Spasseren som altid sidder med fingeren i vejret i timerne og altid lapper andres ros i sig for at føle sig go nok!!! Det harmonerer pisse dårligt med mit ydre "jeg-hviler-i-mig-selv-og-hvis-i-ikke-kan-klare-det-er-det-jeres-tab" voksne kvinde i start 30érne!!!

    PS. Du er fantastisk! Jeg ville elske at turde skrive fisse på alle kølerhjelmene:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå - jamen duksedrengen har jeg også. Jeg har en hel børnehaveklasse invordes, tror jeg. Ville bare ønske, de stadig sov til middag. Og tak for din søde besked.

      Slet
  3. Maria. Vin. Snart.

    SvarSlet