29. mar. 2012

36+1

Jeg er blevet et år ældre. I tirsdags. Det har jeg markeret ved at tage bukser på i dag, det sker ellers sjældent. Men man skal vel have sig nogle mål med sådan et nyt år, der ligger foran en. Jeg kunne også bare vælge målet: 'at bolle mere,' ligesom min kollega. (Der er midt i 50'erne).
Det med bukserne er nu mest fordi, jeg har fået de sejeste grønne sneakers i fødselsdagsgave af min søde kæreste, og jeg havde ikke nogle rene kjoler, der passede til dem i morges.

Jeg føler mig stadig ung. Fordi jeg bliver helt stolt og lykkelig, når jeg har noget nyt på. Ligesom J. Og jeg holder mig desuden ung med action som at skrive forkert i min kalender, så jeg kommer en time for sent til klasserådsmøde og braser ind,  og så sidder de andre der helt stille.
Jeg føler mig til gengæld også lidt gammel, for 36 er den første alder, jeg for alvor kan huske mine forældre i, og de var sgu da vildt gamle dengang.
Jeg er også lidt forvirret. For inden for en uge har én skudt mig til 40 og en anden til 30.
Men pyt med det.
Jeg er vild med at være 36.
Det har en særlig pondus over sig.

Maskinrummet har fødselsdag i dag.
For et år siden skrev jeg mit første indlæg uden helt at vide, hvor det hele skulle hen og uden at vide, at folk rent faktisk ville læse det, jeg skriver.
Det har været et fantastisk underholdende år.
At gå og summe over indlæg og på den måde gøre dagene mere fyldige for mig selv. Ved at trække essensen ud af dem og brygge en historie.
Men allermest fordi, I er så pisse sjove, når I deler jeres historier, tanker og meninger med mig.
Det er det allerbedste ved at blogge.

Så et kæmpe stort HURRAAAAAA for jer!

13 kommentarer:

  1. Kæmpe hurra for dig selv! Det er dejligt at læse med!

    SvarSlet
  2. Tak fordi du har beriget rigtig mange dage i mit sidste år med underholdende, tåkrummende og ikke mindst tankevækkende blogindlæg. Ingen over.

    SvarSlet
  3. Anonym3/29/2012

    Tillykke ! Dine ord er så tilpas underholdende, underfundige og anderledes end de andres at jeg bliver hængende. Det kan kun blive godt.
    - Mette.

    SvarSlet
  4. Og kæmpe stort HURRA for dig....tillykke med de 36 - jeg syns du har ret, dén alder har lissom et eller andet over sig. Jeg er der ik helt selv endnu, men jeg tæller ned - kun 6 år igen:-)
    Jeg syns forøvrigt det er fedt skrevet at du markerede dagen med at tage bukser på....min første tanke var "nå går hun med røven bar til dagligt??" :-)
    Og så syns jeg det er SÅ cool at din kollega på 50 har et mål om at bolle mere...dét er fandme pondus (der kan du bare se, man får mere og mere pondus jo ældre man bliver:-)

    SvarSlet
  5. du er den blogger jeg bedst kan identificere mig med. Tillykke med det nye seje bukseår!

    SvarSlet
  6. Tillykke!! Så må jeg jo ha faldet over bloggen i sin spæde barndom. Og så faldt jeg ud af blogland igen. Og så for en uge siden kon jeg i tanke om de der blogs igen. Og jeg blev SÅ glad for at se at du stadig var her! Tak :)

    SvarSlet
  7. Tillykke og tillykke.

    SvarSlet
  8. HHuuuuurraaaa. Så må vi vist have kage i dag. Med karamel.
    Det er så GODT at komme forbi herinde. Jeg får det altid bedre. Og tænker over det med nye sneakers...

    SvarSlet
  9. TÆLØG!
    tak for bloggen i øvrigt!

    SvarSlet
  10. Tak for tillykker! Jeg har også bukser på idag Det er det nye voksne!

    SvarSlet
  11. ha, jeg er heldigere end de andre for du er min ven, og jeg bliver dobbelt rørt, når jeg læser dine indlæg. Hurra Maria!Kys!

    SvarSlet
  12. Og jeg er heldig, fordi du er min gode gamle ven ! Kys

    SvarSlet