10. mar. 2012

Skide gener # 2

Som jeg før har fortalt skal jeg altid skide, når jeg leder efter bøger på biblo eller film i Blockbuster. Og mine børn har arvet denne herlige evne.
Det er så utrolig frustrerende, for jeg kan virkelig godt lide at gå og kigge efter god fiktion. Og nu bliver jeg altså ikke længere kun forstyrret af min egen - ellers utroligt forstyrrende - skidetrang.

Vi har just været i Blockbuster. Da vi havde været der i fem minutter, og jeg netop havde fundet en film, sagde J de magiske ord: Jeg skal lave lort.
Et sekund efter sagde lille M: Mig har lavet lort.

Mase mase frem i køen og forsøge at leje film uden lækager. Spæne over fodgængerovergangen og op af rulletrappen til Føtex' kundetoilet, hvor Blocbuster-udladningerne kunne få frit løb.

Der kan ikke længere bare være tale om underholdende tilfælde. Det er simpelthen for systematisk.
Og hvorfor har Blockbuster ikke et kundetoilet? Vil de gerne have, at vi kun bliver der fem minutter?

Jeg ved, I er flere derude.
Hvem ved, hvad der foregår?
Er der en videnskabelig forklaring?

6 kommentarer:

  1. Altså, jeg skal altid skide når jeg bliver nervøs. Men det er vist ikke helt det samme XD

    SvarSlet
  2. Ja, den er også en klassiker i vores familie Min søster kan fx være sikker på en gang tyndskid inden eksamen......

    SvarSlet
  3. Når jeg sætter mig ved computeren med en kop kaffe og benene oppe, så er der garanti for at der inden for 5 minutter melder sig en bruno!

    Jeg er sikker på, at det er fordi jeg slapper rigtig godt af så den lissom falder på plads i skideposition dernede!
    måske er det jeres bagparti som virkelig bare slapper af når I går i Blockbuster?

    SvarSlet
  4. I første omgang sund og rask fyr, skulle jeg altid skide, hvis jeg så ham komme ind på boogeren eller en af mine veninder fortalte, at han kom.
    Rikke skal altid skide, når vi er i Stereo studie.

    SvarSlet
  5. Hvor morsomt! Jeg har den samme skidetrang, når jeg er i Blockbuster. Går altid og krymper mig i smerte, fordi jeg holder det hele inde. Men det giver jo ingen mening, at det lige skal være i Blockbuster? Engang kom jeg vist til at slå en temmelig rådden fis... tror jeg smuttede hurtigt uden at leje noget...

    SvarSlet
  6. Det slår ALDRIG fejl her. Hver eneste morgen. Hos 7-11. Skal blot dufte til kaffemaskinen, så skal jeg på toilettet.

    SvarSlet