30. mar. 2012

Snuller i hjernegangene

Der er beskidt i min hjerne. Alt for mange nullermænd, der sætter sig fast i maskineriet, så det hele hakker og sprutter og opfører sig underligt. Forleden kaldte jeg f.eks. min kollega for 'skat'. "Nej, det behøver du ikke, jeg fikser det selv, skat." (bare hun ikke hørte det bare hun ikke hørte det). Jeg kaldte også min chef for 'ven'. "Det skal du ikke tage dig af nu, du har jo fridag, ven" ( bare hun ikke hørte det bare hun ikke hørte det). Scheisse, det er pinligt.

Det er også hjernesnullerets skyld, at jeg har fucket totalt op i datoerne for Js fødselsdag. Sms på sms har jeg påstået, at jeg havde fat i den lange dato-ende. Jeg har tilmed bitchet over familiemedlemmer, der ikke kunne finde ud af at skrive en fødselsdag i kalenderen. Den undskyldning, jeg siden brugte over for dem og mig selv, er at jeg bare synes tallet 8 passer langt bedre til lørdag end søndag. Men det gør det jo faktisk også, helt objektivt set.

Doktor Maria ordinerer påskeferie til maskinmesteren og satser på, at en gang svensk sommerhus uden internet kan gøre det ud for en hjernerengøring.
Jeg glæder mig til at bygge træhuler, æde kødboller og læse "Dette er ikke en krimi" med fortællinger af bl.a. Jens Blendstrup, Pia Juul og min gamle helt Einar Mar Gudmundsson.

Rigtig god påske, og æd nu en maasse påskeæg og drik lidt snaps.
Det luner så godt!

5 kommentarer:

  1. Ha´det godt, ven!

    SvarSlet
  2. Karina3/30/2012

    Det er totalt urelateret - men jeg vil bare sige at du totalt har ødelagt det med at rydde op efter et veldækket bord, og liiige banke skeerne af efter mig. Dit indlæg om hvordan din mor gjorde det "KLONKKLONKKLONKKLONKKLONK" fik mig til at hyle af grin, og jeg læste det højt for min kæreste. Og nu siger vi begge "KLONK-KLONK-KLONK-KLONK-KLONK-KLONK-KLONK" helt rytmisk, hver gang der bankes en ske på kant. Skide meget tak, altså!

    Er du halv-marathon-klar?! ;)

    SvarSlet
  3. Haha! Selv tak Jeg må diske op med flere neuroser, jeg kan smitte dig med! Klar og klar. Jeg har kun løbet alt for lidt de sidste tre uger, pga slattent helbred. Men jeg satser Om jeg så skal komme sidst i mål med blødende knæskaller!

    SvarSlet
  4. god ferie!!

    Her skal voldædes lam!

    SvarSlet
  5. Hej Hurra for sommerhus i Sverige! Hold et krepsegilde og skyld en snaps!
    God ferie

    SvarSlet