22. mar. 2012

Vigtige ting, jeg har noteret mig:

* Der er mange næsebor, der har samme form som lakridsen Spunk. Er det et tilfælde?

* Det falder ikke i god jord at fløjte på håndværker-wytwyu-du-er-lækker-måden efter en pædagog fra vuggeren kl. lidt i otte om morgenen. Hendes stive smil gjorde ondt helt ind i hjertekulen på kække-Hans.

* Nogle gange, når man får en overraskende besked, reagerer man rent faktisk ved at tage hånden hurtigt op til munden og sætte sig helt paf ned på en stol. Jeg har ellers altid klandret film for at overdramatisere. Undskyld.

*Der er faktisk også gode ting ved at være halvdøv pga. mærkeligt øre. Faren må tage alle nattetjanser, fordi man desværre ikke lige hører, at lille M har taget bleen af og tisset i hele sengen. Og det er slet slet ikke alle kommandoer, man hører fra børnene. Desværre. Jeg kan ikke høre jer. Hva`? Nej, det må I snakke med jeres far om, jeg kan desværre ikke høre noget. Plus, vigtig bonus,  man KAN rent faktisk ikke høre al deres larm.  
 
* Fænomenet 'gymnastikopvisning' bliver hverken mere spændende, magisk, velduftende eller dragende bare fordi ens eget barn optræder.

* Min søster siger, at hendes kats røvhul slappes og trækker sig sammen, når den spinder. Hun tror, hun er så sjov. Men jeg ved bedre. Min nevøs briller har været væk siden weekenden. Kan hun virkelig ikke se, at det er den lille missekat, der langsomt men sikkert er ved at gøre deres liv til et helvede?



5 kommentarer:

  1. Ej, passer ikke! Gymnastikopvisninger bliver - ligesom skoleteater og -koncerter, ballet- og danseafslutninger - KUN magiske og dragende (okay, ikke nødvendigvis velduftende), fordi ens eget afkom optræder ...

    Resten har du selvfølgelig helt ret i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå. Men så kan jeg vel begynde at glæde mig til på lørdag.

      Slet
    2. Ja, det skal du da - glæde dig altså. Det bliver helt sikkert STORT ;-)

      Slet
  2. Jeg vil bare vide hvad det var for en besked du fik, der fik dig til at gå i Hollywood mode?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåhmen, jeg tænker bare mere sådan generelt. Overraskende beskeder. Måske er jeg bare meget dramatisk og filmagtig. Nogen agenter derude? Jeg kan også fælde tårer på kommando.

      Slet