26. apr. 2012

En lille blå fugl

 Maskinmesteren har oprettet en twitter-profil, fordi den lille blå fugl står så godt til smækbukserne, når de altså er rene.

Jeg hedder sjovt nok Maskinmesteren.

Jeg ved ikke helt, hvad man skal og, hvorfor det er sjovt.

# men noget med punchlines efter det her tegn, er det sådan lidt i stedet for en trommehvirvel efter en pissegod vits?

Vi får se, vi får se.

Facebook imponerer mig ikke.
Overhovedet.
Men nogen siger, Twitter er et federe sted at være.

Og jeg er da allerede blevet meget god til at skrive i små korte portioner.
#manskallæresålængemanleversagdemingamlevenindeindenhunsattekanyleniarmenellererdetupassendeatskriveher?

5 kommentarer:

  1. Sejt, glæder mig til at følge dig #ikkeforatgivedigpræstationsangst #prøvogsåinstagram #deterdetnyesort #khastridsvane

    SvarSlet
  2. crap... jeg kan SLET ikke med det der Twitter!

    SvarSlet
  3. Hvis du gennemskuer dét, så sig lige til. For jeg har prøvet med twitter mange gange snart, men vi kan ikke rigtig sammen. Jeg forstår det ikke helt...

    SvarSlet
  4. Anonym5/10/2012

    Du blev så årsagen til jeg fik installeret twitter på min tlf...havde glemt maskinmesteren og blev sgu helt glad da jeg så hvor mange indlæg jeg har til gode. Nej - jeg får ikke arbejdet mere i dag.

    SvarSlet