18. apr. 2012

IKEA

Jeg elsker IKEA. Og vi havde virkelig brug for den madras til overnattende gæster, og den blev dråben, for jeg har ellers forsøgt en del gange med puder og lamper, men der blev rystet på hovedet, og det er sjovest, hvis vi alle er med.
Men så skulle han hente den ondskab til en madras fra midten af halvfemserne på loftet igen. Så jeg kilede lige en forespørgsel ind.
Det blev lørdag formiddag, et klogt valg, hvis du spørger mig.
Det blev crazy.
Jeg havde glemt, at lille M nu er stor nok til at være med på kaosholdet.
Vi fandt en håndfuld sugekop-opvaskebørster som vi plejer og fnes, mens vi satte dem op mange steder, men den lille dame fattede ikke reglerne, hun kastede 15 på gulvet, så vi næsten blev afsløret. Og hun ville have puder, det fik hun. Hun fik også næseblod, fordi hun hoppede og faldt i vognen.
Men det hele endte lykkeligt og i cafeteriet.
Bagefter betalte vi det hele.
Og glemte madrassen.


                     



4 kommentarer:

  1. Men ellers var det meget sjovt?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad mig sige det sådan, at jeg var lidt skuffet, da vi kørte derfra. Men lidt sjovt er det jo altid.

      Slet
  2. Så må I jo bare i IKEA én gang til!

    Skal Lille M ikke snart ud og gå på sine fødder? Så hun ikke laver alle de væmmelige vogn-stunts, mener jeg ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det er jo fedt!
      Jo, hvis det stod til hende, var hun meget mere ude på sine fødder. Men hun stikker af. Meget langt væk. Hun tager ting, åbner poser og gemmer sig bag stativer. Så vognene er lidt vores ven, selvom hun kaster sig rundt i dem. Spændetrøje og foring med skumgummi må være vejen frem!

      Slet