21. jun. 2012

Dronningen af det hele blog-rige

Vi ved jo alle, at Maren er dronning i dette temmelig udefinerbare og let indspiste rige af bloggere og bloglæsere.
Hun er ikke dronning på samme måde som smarte Rikke fra klassen, som er høj og lækker og går i det rigtige tøj, og som man godt ved er den pæneste, men man hader hende også indædt for det.
Næ.
Jeg er taknemlig.
Fordi, hun underholder på sådan en fin måde.
Min yndlingsmåde.
Hvor fint sprog, spidsfindig humor og følsomme betragtninger er rørt sammen i de helt rette forhold.
Nu har hun lavet en blog mere.
Og i dag minder hun mig på en sær måde om min absolutte yndlingsbog: Ud og stjæle heste af Per Petterson.
Se her: sameshit.no

9 kommentarer:

  1. Ih guder ... Skal man melde sig ud af kongeriget, hvis man ikke ønsker en dronning der ikke magter at forholde sig til andet end navlebeskuende optik og rygklapperi?

    SvarSlet
  2. HAHAHAHAH det sagde han ås i går! Jihaaaa.

    Eller:

    Jeg tror ikke, jeg kender en blog, der ikke er navlebeskuende? Ligger det ikke i genren?
    Hvem du kroner som dronning er op til dig. Jeg kroner Maren, og det har jeg det godt med. MAREN KLAPKLAPKLAP MAREN KLAPKLAPKLAP MAREN KLAPKLAPKLAP

    SvarSlet
  3. Ved vi alle det ? Kender kun 1 Maren og det er Maren Splid, men hende er i nok for unge til at have hørt om :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal man ikke være under ni for ikke at have hørt om Maren Splid, hvis korrekte navn vist egentlig er Splids. Visse steder staves det endnu efter gammel stavemåde: Spliid. Jeg husker dengang i fjerde....

      Slet
  4. Jeg er med dig, Maria. For jeg er All about navlebeskuelse og humor!! Maren klapklapklap. Maren. Klapklapklap. Maren. Klapklapklap

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da godt, der er nogen, der fatter det harmløse i mit indlæg!

      Slet
  5. Du er én af mine dronninger, Maria, for jeg synes der er rigtig mange! Gode, sjove og navlebeskuende blogs. Er helt enig med dig i at Marens nye er skidesjov :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der ER skam rigtig mange gode!

      Slet
  6. Jeg er personlig træt af ikke at være Samer/samisk (!?) så jeg kunne forstå alle tegningerne! Men damn det er sjovt det jeg forstår!

    SvarSlet