17. jul. 2012

Mel: Jeg er havren


I ved slet ikke, hvor glad jeg faktisk er
For den her blog og for alle jer
Der gider læse med og skrive ting
Det gør mig ør og helt dingeling

Men dagene, de snegler sig af sted
Til den dag med endelig afsked
Til vækkeur og 8 16 sharp
Slut med at være klog og sød og skarp

Nu skal jeg sgu drikke nogle øl
Helst dem, der har været lidt på køl
Jeg skal også kramme mand og børn
Og lugte meget til deres sure hørm

Alle rejser sig op: SKÅÅÅÅÅÅÅL SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Börjes glæder jeg mig virkelig til
Der kan man få mange flotte ting
Kaviar og pølsemad på tube
Nye lækre ting til la garde robe

Så jeg får ikke tid til at blogge
Selvom mine tanker tit vil lokke
Der er slet ikke noget internet
Så det er satanrøvme da så let

Kan I ha’ det noget så fint og rart
Til vi ses igen om ganske snart
I sender bare en mail, hvis det er
I vil købe en sang som denne her


7 kommentarer:

  1. Du er skør på den helt, helt fantastiske måde. God ferie =)

    SvarSlet
  2. Åh, jeg elsker dine versefødder!

    SvarSlet
  3. Anonym7/17/2012

    My god, woman, du har jo galopperende knald i låget! :-D
    FanTAStisk sang!

    God ferie.

    Kh
    Lene K

    SvarSlet
  4. rigtig god ferie! knus C

    SvarSlet
  5. hey ps:
    in medias res vi går lige til sagen
    og ønsker annika teløk med fødselsdagen...
    ha ha good times;-)

    SvarSlet
  6. HAHAHAHA!
    Jeg vil gerne købe en sang til min lillebrors konfirmation (om 2 år (jeg er allerede i panik (Jeg kunne ikke skrive en sang, om det gjaldt mit liv (og jeg skal IKKE holde tale))))

    SvarSlet
  7. Anonym8/01/2012

    KOM NU HJEEEEEEM, MARIA!!!!!!


    Kh
    Lene K

    SvarSlet