7. okt. 2012

Er der en grafiker med kodefingre til stede?

Kære jer, der besøger min blog - nu eller jævnligt.

Jeg får jo aldrig fuget mellem gulvbrædderne derhjemme eller fundet det sommerfugletapet til badeværelset, som jeg drømmer om.
Jeg vil også meget hellere redekorere maskinrummet
Her trænger lidt synes jeg, der jo immervæk bruger en del tid i disse omgivelser.
Men jeg er ikke grafiker, og når jeg begynder at pille i bloggers design ender det altid med, at tingene står hulter til bulter eller med grimme skrifttyper, jeg ikke kan finde ud af at ændre tilbage.
(Som nu, jeg kan ikke lide dig lille skrifttype, du er lidt revisoragtig.)
Så nu tænker jeg, at nogle af jer, der gæster maskinrummet måske også er mere teknisk og visuelt begavede end jeg og synes, I kender stemningen i rummet godt nok til at komme med forslag?
Nu spørger jeg bare henkastet: Er der en grafiker med kodefingre til stede? En, der kunne tænke sig at arbejde sammen med mig om et nyt design?
Naturligvis mod betaling.

Du kan evt. skrive mig en mail: mariasmaskinrum@gmail.com

Kærlig hilsen
Maskinmesteren

2 kommentarer:

  1. Gid jeg var grafiker, for så ville jeg mægtig gerne hjælpe, men har vidst samme problemer med min egen blog. Det var en kamp at få den til at se ud som den gør.

    SvarSlet
  2. Jeg har kodefingre, men desværre ikke kodefingre der kan producere noget pænt at kigge på. Med mindre man synes Java, python el. er pænt at kigge på.

    SvarSlet