29. nov. 2012

Farvel pikke-november

Haha din lede satan, i dag er din sidste dag, rævgaf-november. Hvad ville du gøre, hvis du kun havde en dag tilbage at leve i november? En dag tilbage lalallallalala. Fimsekaj, møgkammerat, skidespræller.
I morgen starter en ny og hyggeligere måned, og jeg glæder mig.

Det kan I også roligt gøre, for jeg har slået mig sammen med fire andre bloggere, nemlig Sneglcille, Amrit, Trix og Superheltemor om at lave underholdning til jer. Hver anden dag hele december får I således et nyt afsnit af vores fabelagtige jule-føljeton, der er skrevet efter samme princip som den gode gamle foldetegning, du ved. Hvor en tegner hovedet, den næste kroppen og ja.

Første afsnit får du her i maskinrummet i morgen. 1. december.



3 kommentarer:

  1. Det' sørme, det' snart december.. Bare det snart var i morgen..
    :O)

    SvarSlet
  2. Fedest... jeg stiller en skål med opkast (det er lige før det er et federe ord end bræk, det vender på en måde forkert, men her i huset hedder det egentlig mest ørl)når jeg kommer forbi den der gravsten.

    Julekalender!! jææh!
    Så skal jeg til at læse på nye blogs... det bliver nervepirrende... :D

    SvarSlet
  3. Æhhh, på min kalender er der også en 30. nov. Håber ikke du blev alt for skuffet da du vågnede i november igen. Men glædelig første december i morgen :)

    SvarSlet