10. dec. 2012

Wuuuussh og smæld

Da min lille, fine datter sad der med sit åbne sår i baghovedet forleden, var det som om en indre strøm af slaphed susede op og ned af mine underarme og i mine knæhaser. Eller kan en slaphed være som en strøm? Svaghed eller let ubehag, så. Suisssj.
Når B spiser noget stærkt, klør det et helt særligt sted i hans nakke.
Når jeg tænker på skarpt glas, man kan skære sig på, mærker jeg det ved en dirren i mine fingre eller en underlig spat-fornemmelse lige over lænden.
Kroppen er underholdende.
I weekenden gjorde den noget nyt.
Først så vi Modig. En pisse uhyggelig film. J sad og sagde 'seeeeejt', mens jeg måtte gå på toilettet.
Det var da, hun kravlede op af en klippe. Og hang der i sin lille tynde arm, og så wuuuusj troede man lige, hun faldt ned.
Lige i det øjeblik var det som om, det gav et smæld under mine fodsåler. Det gjorde ikke ondt. Det var mere som et kraftigt smølfespark.
Senere så jeg Homeland, og der skete et trafikuheld, hvor WUUUUUUSH en bil kom susende ind i siden på en anden.
Da skete det igen.
SMÆLD.
Kroppen er fandme da mærkelig.

12 kommentarer:

  1. Kroppen er underlig. Har det lige som dig ... bare et helt andet sted.

    Når jeg ser noget som jeg tror gør ondt, så ville jeg ønske at jeg fik et smølfespark under fødderne, det er da lidt mere elegant, end følelsen af at få vredet en kniv rundt cirka lige der hvor benene samles ...

    Det gør nas!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får ubehag i inderlårene, når du skriver den slags. Avav. Jeg er nok alligevel lidt heldig med mine små smæld!

      Slet
  2. Højder får mine hofter til at snurre, haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh snurren. Det får jeg mere i knæskallerne, når en af ungerne cykler, og jeg kan se at de drøner ind i noget hårdt lige om lidt....

      Slet
  3. Åh jeg er med dig her! Jeg får smerter i tænderne (!) af kradslyde på en tavle eller bestik, der skrider på tallerkenen. Min svigermor og min mand får ondt i numsehullet af selv samme lyde! Jo jo, festligt nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uich! I tænderne? Jeg får lidt svage knæhaser ved tanken om, at du så måske skærer lidt tænder!

      Slet
  4. Når jeg renser ører klør det i min hals, eller rettere jeg får sådan en trang til at hoste den der halsbetændelseslignende tilstand væk.

    En gang til en slags jobsamtale blev jeg så nervøs at jeg fik tics i øjet. Troede kun det var noget der skete på film

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh de der øjetics, dem hader jeg. Jeg troede, de var mere tilfældige. Jeg vil holde skarpt øje med dem fra nu af. Det der med vatpinden kender jeg godt. Engang klagede jeg over voldsom ørepine. Så var det i virkeligheden voldsom halsbetændelse. De har en spøjs alliance de to!

      Slet
  5. Haha... Når jeg skal tisse meget, så klør min tunge, og når jeg går forbi en trappesten jeg kunne være faldet over, får jeg ondt i tænderne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er fandme sjovt!

      Slet
  6. Camilla12/11/2012

    Jeg melder mig på smølfeholdet - og den sparker fandeme til. Hvordan kommer den mon overhovedet ind under ens fødder?

    PS
    Når jeg tisser og er fuld, så gør det ondt i mine tænder...

    SvarSlet
  7. Ja, den lille røvsmølf! Så sidder man der helt anspændt i forvejen og så DUFF, får man en under fødderne.

    Det må være træls, det med tænderne. For man plejer jo alligevel at tisse en hel del, når man er fuld!

    SvarSlet