3. jan. 2013

Smæk mig en lussing

Så kan det være, jeg vågner.
Eller at min hjerne bliver sat bare lidt i svingninger.
Jeg kan ikke. Noget som helst.
I morges kørte jeg for langt med Lille M. Selvom hun skrålede helt vildt højt bag på cyklen. Ån dø wouwd to juuuul.
Pludselig vågnede jeg op med nogle helt forkerte huse omkring mig og blev helt paf. Så måtte jeg vende cyklen. Mens jeg sagde 'Din mor er en idiot' til lille M, der pludselig var så stille. Tror min dumhed gør hende utryg.
Jeg kan heller ikke tale rent.
Selv J retter mig. Fordi jeg siger mærkelige ord.
Det er som om, min hjerne halter bagefter som en retarderet hoppebold.
Og i går gik jeg til massage i et forkert lokale i en helt forkert bygning.
Da jeg endelig lå der, begyndte jeg at kloge mig på massagedamens privatliv.
Nå, har du fået en ny kæreste, det var da dejligt sagde jeg med medlidenhen i stemmen. Fordi jeg ved, hun er blevet skilt.
Det var så tre år siden, hun blev skilt og to ethalvt år siden, hun havde fået kæresten.
Det blev meget pinligt.
Jeg tror, jeg har vand i hjernen.
Eller slim.
Farvel, verden.
Farvel.

4 kommentarer:

  1. "Retarderet hoppebold". Må huske den. Hvis jeg kan. Må nemlig tilstå at min hjerne også lider af en slags sendrægtighed efter at have gået derhjemme i 4 år og trænet min søn.

    SvarSlet
  2. Nå, men goddag Slimo.

    SvarSlet
  3. Sådan er min hjerne også engang imellem. Jeg har engang sat mig ind i den forkerte bil udenfor Fakta - damen der sad ved siden af så meget mystisk på mig! Jeg har også engang faldet ned i et vejarbejder hul fordi jeg gik i mine egne tanker. Og jeg har præsteret at gå ind i en forretning for at aflevere en jobansøgning (som ung), hvorefter chefen i biksen kigger ned på min ansøgning og siger "Du er vist gået forkert. Den her ansøgning er til vores konkurrent!!"
    Nogle mennesker tror at det er fordi jeg er sådan én der tænker store vidtløftige tanker når jeg sådan går rundt i dvale. Det er det slet ikke. For der sker intet derinde. Der er intet derinde. Udover grød (for jeg har for længe siden fundet ud af, at det må være dét der overtager min hjerne. Grød!)

    SvarSlet
  4. jeg tror du har ADHD og jeg ved, hvad jeg taler om!

    SvarSlet