7. mar. 2013

Siden sidst, har jeg.....

  • Opdaget, at når lave mænd tager knælange jakker på - og det gør de relativt tit - så ser de endnu lavere ud. Hvem siger det til dem?
  • Bestilt Astrid Lindgrens Verden-overnatning på Nossenbaden Camping (!!!). Søen Nossen er et populært sted at fiske, var sætningen, der gjorde udslaget.
  • Haft J til frisør for anden gang, hvor vi måtte gå uklippede hjem pga. lus.
  • Fået en lille smagsprøve på, hvordan stress kan føles som en underlig virus, der flytter ind i hjertet og brystet og går bersærk på en yderst foruroligende måde. I mit tilfælde var der særligt bersærkergang hver morgen kl 4:45 i en måned.
  • Fundet ud af, at lange, rolige gåture på en snehvid Vestre Kirkegård og med musik i ørerne gør underværker. Det gør langsomme svømmeture i den lokale svømmer også.
  • Inviteret 40 børn og voksne til fredagsbar hjemme hos os. Det bliver spændende at se, om alle overlever.
  • Ladet mig hidse op, forvirre og frustrere af skolepolitik. Jeg forstår ikke, hvorfor man vælger at tage lærerne så lidt seriøst og altid altid altid tager udgangspunkt i, at de kun lever for at lave så lidt som muligt.
  • Fundet ud af, at jeg griner som en lille pige på 8 år, perlende debilt, når jeg med hamrende ventetidshjerte tager telefonen og får ordene: Vi har besluttet, at vi gerne vil tilbyde dig jobbet.
  • Tabt mit kantinekort ned i toilettet lige efter, jeg havde tisset.

20 kommentarer:

  1. nej hvor har jeg savnet dig.
    Godt du kom igen.
    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også savnet maskinrummet og alle jeres kommentarer. Tak!

      Slet
  2. Anonym3/08/2013

    Skønt at have dig tilbage her!! Endnu engang tillykke med jobbet - du er så sej!! Vi glæder os til fredagsbar ;o) Knus og kram Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Signe! Vi glæder os også til en ordentlig omgang vikingekaos. Og øl!

      Slet
  3. Her har vi dig tilbage. Hurra!! Med nyt job, stress-ar og nosseferie. Det gør mig glad, og lidt bekymret, helt ind i knoglerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nosseferie og nyt job rocks. Stress-arene er heldigvis ikke så dybe. Men jeg har fået stor respekt for fænomenet og er egentlig også en lillebitte smule glad for at have prøvet det, så jeg nu forstår, hvad andre snakker om, når de snakker om stress. Det er IKKE sjovt.

      Slet
  4. hurra, velkommen tilbage! Og tillykke med job, ikke med stress - håber blogpausen etc. har virket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det hjalp at trække stikket som man jo så populært siger. Men min hjerne blev ved med at blogge alligevel, så det er nok ikke der, jeg nødvendigvis sætter ind en anden gang. Så ophober der sig bare allemulige ord i mit hoved i stedet.

      Slet
  5. Dejligt du er tilbage, vi savnet dig. Tillykke med jobbet.

    friF

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er virkelig dejligt at være tilbage igen.

      Slet
  6. Nossenbadet er en fortræffelig campingplads - eller var det i hvert fald for 15 år siden, hvor vi var der.
    God tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre. Jeg er ikke glad for camping og telte og liggeunderlag. Men det er heldigvis også en lejlighed, vi har lejet. MED toilet. Glæder mig til at bade i Nossen. Om det så er minus 15 grader.

      Slet
  7. Øj, nyt job! Hip hip!
    Men ikke hip til stress, jeg håber det er ved at være ude af det bankende hjertes krop igen.

    Jeg vil sgu da også til Nossen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan også skrive til dem og spørge, om du må tegne deres markedsføringsmateriale? DET kunne være sjovt.

      Slet
  8. Af alle gode ting ved, at du er tilbage, så er det bedste, at du har handlet på dine stresssymptomer ……og fået nyt job. Dejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtigt. Tak.

      Slet
  9. Hvor er det dejligt at have dig tilbage. Og god medicin med gåture og svømmetag. Tillykke med jobbet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, langsomhed betaler sig. Og sauna. Tak.

      Slet
  10. Anonym3/10/2013

    Velkommen tilbage (underligt - og måske forkert - at sige når det jo nu er din blog).
    Du har været savnet, men godt at du har taget affære. Tillykke med jobbet!

    MetteG.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det må du gerne skrive. Det er dejligt at vide, at der er nogen der ser maskinrummet lidt som deres også! Tak.

      Slet