24. maj 2013

Hvad siger I, hvad vil I have, hvis jeg vinder?

Jeg er en helligfrans. Jeg er træt af at læse om give aways og sponsorerede indlæg og taler gerne højt og flot om det. Jeg siger selv nej til den slags ting, når de tikker ind i min mailboks.
Pænt nej tak.
Men så er man jo alligevel lidt af en røv, ikke?
For så fik jeg det her link på twitter: http://www.spies.dk/danmarks-bedste-ferieblogger
Man kan vinde 10.000 kroner til en ferie.

"Vi er da ret fattige, ikke mor?"
Det spørgsmål fik jeg ved morgenbordet i morges.
Og jo.
Vi er ekstremt fattige, og hvem vil ikke gerne give sine fattige børn en ordentlig en på åplewern og nogle ferieminder at varme sig ved på kolde vinteraftenter  på Vesterbros stenbro, hvor de må tigge sig til en krumme?
Når det er værst: prostitution.
Nej.
Vi er vel ikke fattige.
Men vi vælter os i hvert fald ikke i penge til ferie, og kunne det ikke være fedt at komme hjem og smække en 10.000 kroners check på bordet?
De ville jo aldrig kunne klandre mig for noget som helst igen.
Nogensinde.
Fri tøjle til mor her 4 ever.

SÅ jeg gør det nok.
Om et par dage.
Skriver om et herligt ferieminde.
Jeg lover, det bliver underholdende.
Og jeg håber I vil smide kommentarer til mit indlæg, så der er større chance for, at jeg vinder.

Hvorfor helvede i pik skulle jeg dog gøre det, tænker du måske nu? 

Ja.
Det er så her, det spændende kommer ind i billedet.
Hvis jeg vinder de 10.000 kroner til en rejse, må I bestemme, hvad jeg så skylder jer.
Er det en historie om min værste seksuelle oplevelse? Er det et billede af min bare nummi? Er det en fotodokumenteret reportage af noget, jeg skal udføre, som er helt vildt pinligt? F.eks gå ind i en smart tøjbutik med mælkeskæg og skelende øjne og sige: Har I de der buttplugs med glimmer?

SÅ.
Hvis jeg vinder, hvad vil du så have mig til?
Der er frit spil.
Skriv dit krav til mig i en kommentar til DETTE indlæg, og så trækker jeg lod mellem jeres krav/forslag/ydmygende idéer.
HVIS JEG VINDER.
Hvis jeg ikke vinder - vælger jeg selv et af jeres krav som jeg så SKAL levere varen på.

Kom så! Det bliver hyl!

23 kommentarer:

  1. Anonym5/24/2013

    Arh altså Maria, din lille tøjte - du skal bare give mig halvdelen hvis du vinder - jeg er mere fattig end dig :-) kh Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Taget ad notam, Signe. MEN: Du kan jo også bare skynde dig at lave en blog, skrive om et ferieminde og rende med hele puljen for snuden af mig.....

      Slet
  2. Anonym5/24/2013

    Du skal tørre din datter, indtil hun selv kan finde ud af det - uden diskussion!

    Anonym

    SvarSlet
    Svar
    1. ALtså, hvor det er mig, der tørrer hende HVER eneste gang. Når hun har lavet hømhøm?
      Fuck.

      Slet
  3. haha, læste lige konkurrencebetingelserne - jeg kan særlig godt lide at vinderen bliver HYLDET. Forestiller mig konfetti fra loftet, fyrværkeri, champagnepropper der springer amok, og ja, klart er det dig der skal stå midt i det hele - så husk nu også at øve dig på dit: hvorerjegrørtmenoverrasketmengladmenbetuttet-udtryk :-) Tænker lige over hvad der kan være passende afladshandling - men du kan regne med mig som heppekor, på fb, twitter, blog, overalt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan tror jeg egentlig altid, jeg ser ud. Rørt, nej overrasket, nej betuttet, nej glad. Sådan freaky. Vidste jeg kunne regne med dig, du er en snut, Maja. Skal du ikke selv være med? Du kan opsnappe ferieminder fra gaden? Glæder mig til at høre dig heppe!

      Slet
  4. Anonym5/24/2013

    Foreslår du skal tage navnet 'Muggi' som mellemnavn eller spille harmonika på en S-tog station i forbindelse med Operation Dagsværk alternativt saxofon på taget af din ejendom en varm sommeraften.



    SvarSlet
    Svar
    1. Denne her kan jeg godt lide... Både navnet og operations dagsværk-delen.

      Slet
  5. Deal. HVIS jeg vinder beder jeg mine kolleger om at holde op med at kalde mig Maria. Vil I venligst kalde mig Muggi siger jeg fornærmet til dem.

    SvarSlet
  6. Du skal i en hel måneds indlæg lige i forbifarten komme med dagens pollental, fortælle hvad Prins Henrik laver idag (og du må gerne hitte på), skrive dagens digt (som skal være på 4 linjer og rime) OG udtrykke din begejstring over en bestemt slags rengøringsmiddel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, det lyder krævende, men det er en aftale!

      Slet
  7. Anonym5/24/2013

    Du skal iføre dig en af de hersens heldragter skråstreg jogginsæt ud i et og have den på i en uge i træk. Uden at bruge deodorant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fy for fanden. SKAL det være om sommeren?

      Slet
    2. Anonym5/24/2013

      ja, men ikke i din sommerferie.

      Slet
    3. Dén bakker jeg op om! Og vil blot her indskyde, at Bjarke ligger inde med en marineblå udgave af slagsen. Kun let brugt.

      Slet
    4. Minikat5/27/2013

      Clogs burde også være en del af dét outfit!
      Og sådan en Von Dutch kasket?

      Slet
    5. Jeg synes, I er lidt lede nu! Uh, jeg håber ikke det her sidste forslag nogen sinde bliver til virkelighed.....Jeg kan næsten lugte mig selv allerede...

      Slet
  8. Anonym5/26/2013

    Godt du gjorde det :) Claus J

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaaa, som det ser ud nu er jeg ikke sikker på, at jeg har lyst til at vinde. Det er ikke nogle rare ting, jeg skal, synes jeg......

      Slet
  9. Anonym5/29/2013

    Fremragende rejsebeskrivelse, indsatsen må hæves. Hvis du vinder skal du kigge på en dame der ammer et barn mens du drikker væsken fra en bøtte salattern, du må selv bestemme om den skal være varm. Held og lykke

    SvarSlet
  10. Anonym6/19/2013

    Tillykke. Nu må du oprette en afstemning blandt alle de gode forslag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg simpelthen ikke, om jeg tør......

      Slet