23. jun. 2013

Fy for helvede, hvor det smagte


Så har jeg taget min straf. Måske ikke med oprejst pande, men i gode venners lag og til en lydkulisse bestående af Odsherredviser på kassettebånd. Med lille hyletone. Min underskønne Signe lagde amning til, mens min B filmede, og det øvrige selskab heppede og kastede lidt op i baggrunden. 
Bemærk venligst, at jeg har iført mig lånt heldragt og altså frivilligt tager mere straf på mig end nødvendigt og åbenbart frivilligt ligner en fed, blå medisterpølse. 
Jeg håber I nyder det. 
Salattern bliver aldrig det samme igen for mig, men jeg kastede først op bagefter. 
Bare rolig.




11 kommentarer:

  1. Det er dællanedme hard core det der! Et rigtigt og prægtigt stykke kvindfolk, er du - endda med æren i behold! :-)
    PS. Var det ikke lidt en appelsin i turbannen at få lov til at smage det hele én gang til da det så kom retur?????? :-)

    SvarSlet
  2. Anonym6/23/2013

    Du fortjener fandme 10000 kr mere!

    SvarSlet
  3. Haha...du er sej. Den rejse er mere end fortjent. Går ud fra, at I går udenom Grækenland og fetamad, når rejsemålet skal indkredses:-)

    SvarSlet
  4. Nårh! det er nok det klammoste jeg har set længe!

    Jeg tror, at hvis du havde gjort det her inden og sendt det ind som bidrag, så havde du sgu vundet en jordomrejse... sikke en bedrift!

    Teløks'

    SvarSlet
  5. Minikat6/25/2013

    Godkendt! Ikke et øje er tørt. Og sympatikvalme hermed opstået...og jeg skal have frokost om lidt - håber ikke der er feta!
    Og jeg er lykkelig over at heldragten blev tilføjet - så er min dag fuldendt!

    Du har hermed optjent karma nok til en perfekt ferie, det er jeg sikker på :)

    SvarSlet
  6. Anonym6/25/2013

    Du var SÅ sej og det VAR klamt, det ko-saft! Tjikkerlikker, Maria ;o)
    Kh den Signe, der ikke lagde bryst til, men blot nød synet live i Odsherred

    SvarSlet
  7. Anonym6/25/2013

    Ha ha, wauw, respekt for at du gjorde det, jeg blev helt svedig og måtte rejse mig op. Glæder mig til næste konkurrence du skal deltage i :)

    SvarSlet
  8. Jeg måtte afbryde af skræk for selv at ørle. Du har sgu da fortjent en rejse mere.

    SvarSlet
  9. Bahahaaaa! I Love It! Forventer detaljeret gennemgang af samtlige sanseindtryk (og udtryk), når vi ses næste gang. Kudos.

    SvarSlet
  10. HAHAHAHAHAHAHAHAHA hvor er det fedt!! Hahaha og klamt! Og hahahahaha!

    SvarSlet