3. aug. 2013

Syng med allesammen: Hun har en PIK, hun HAR en pik, hun har en stor pik, og det burde hun ik'

Min ferie er ved at være slut, og jeg har været sammen med B, J og lille M hver dag i fire uger. Vidunderligt, men tiltrængt med et smukt punktum i fine venners og kolde øls lag i går, og så gik jeg hjem gennem København, mens månen hang over mig som en afbidt negl. Jeg tænkte, at det var et symbol. På en afbidt nat og en afbidt ferie. Hvor er det klogt tænkt, tænkte jeg så og opkastede en masse kloge sætninger på diverse sociale medier. Det er alligevel utroligt så høj en piedestal, man sætter sig selv op på ved fordrukken nattetide, især taget i betragtning, at man nok nærmere befinder sig i den mentale rendesten.

'Ekstremt klog' var da også det mærkat, jeg hurtigt satte på mig selv, da jeg ved halvfemtiden vandrede op af Istedgade, og den ene skumle type efter den anden sendte den slags smil efter mig, som jeg straks tolkede som ondskabsfulde og nederdrægtige, men som sikkert har været medlidenhedssmil, fordi der kom en fuld kælling slingretrækkende med en barnesædebefængt cykel og håret slaskende ind i ansigtet.
I min hjerne gik jeg igang med at forberede mig på at overfald, en voldtægt af de helt grumme.
-Hvad fanden gør jeg egentlig, hvis en eller anden mand prøver på noget?
Det grublede jeg længe over, men kom da så også frem til det svar, jeg valgte at putte i kategorien helt ekstremt veludtænkt. Nærmest genialt. Tenderende banebrydende.
--> Jeg råber sgu da bare: "JEG HAR  EN PIK!", mens jeg tager mig selv i skridtet!!!

Jeg synes egentlig stadig, det er en lillebitte smule smart nu, hvor jeg har sovet rusen ud. I skal endelig bare sprede budskabet.

Jeg starter på arbejde igen på mandag. Det tror jeg er en god idé på utrolig mange niveauer.

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA - afskaf prompte alle selvforsvars kurser og dets lige. Maria har svaret!!!! MAN SKAL BARE RÅBE PIK :-) :-) Åååårh hvor er det bare godt altså. Sidder og griner højlydt, for fanden du er sjov altså. DIG gad jeg godt kende i virkeligheden:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Sidder også og gnægger med her i min krog af stuen.... At starte selvforsvarskurset med den sang... Sådan lidt Carl mar agtigt ikk? Hvem behøver iøvrigt øl for at være hulans klog... Ikke dig:-)

    SvarSlet
  3. sådan! utroligt i holdt så længe - jeg må tage revanche snart. kys C

    SvarSlet
  4. AHAHAHAHA... ÅH, jeg tuder af grin. Igen.

    SvarSlet