1. okt. 2013

Der er noget vigtigt, jeg gerne vil dele med jer

1) Kan I huske de der typer af børn, der kunne trække en spagetti ud og ind ud og ind - den ene ende ud af næsen, den anden ud af munden?

2) Min veninde gik på højskole med en, der hver aften tog en særlig runde. Han begyndte med hovedbunden, pillegnatte ind i munden, så øret, pillegnatte ind i munden, så næsen pillegnatte ind i munden.

3) I Kina spiser de hunde, hønsefødder og frøer. Men også bumser. Eller B så i hvert fald en mand, der trykkede sine bumser og spiste det, der nu engang kom ud.

4) Så fortalte hans kollega om en, hun kendte, der havde for vane at pille sig selv i armhulen og spise det, der nu engang kom med.

Det lettede.

Mit håb er, at jeg nu ikke længere skal være alene om at vomitere mentalt og næsten rigtigt hver gang disse fire billeder tikker ind i min hjerne.

Og det gør de tit.

12 kommentarer:

  1. Tak da. Tror bare jeg går i seng nu

    SvarSlet
  2. Eiiij altså! La' vær'!

    SvarSlet
  3. Nu er jeg pludselig ikke så sliksulten længere ...

    SvarSlet
  4. Arghh, grimme, grimme billeder. Kan nærmest mærke galden i munden...

    SvarSlet
  5. For hølvæd Maria! Det er indlæg som disse, der gør at jeg læser din blog. Pyføj altså...

    SvarSlet
  6. Katrine10/02/2013

    Ej! Nogle indlæg burde virkelig komme med en klamhedsadvarsel...

    SvarSlet
  7. Efter at have læst hele indlægget, viste det sig, at det faktisk næsten ikke var ulækkert, det, som barnet kunne med en spagetti! Det startede det ellers med at være! Men det var da i det mindste et trick med mad, fremfor kropsaffald...
    Jette

    SvarSlet
  8. Hahaha...Hvor helt og aldeles forrygende klamt!

    SvarSlet
  9. Ej, for helvede Maria. Tak for lort - ja, i munden!

    SvarSlet
  10. Altså,nu er du ligesom den onde fe i tornerose eller de der onde troldmænd i holly puffer der bruger gode egenskaber til onde formål. Bare fordi man besidder the superpower at kunne beskrive ting så læseren kan se,lugte,føle og (i dette tilfælde) værst af alt: smage det,behøver man jo ikke give sine stakkels bloglæsere ørleren på i al evighed,alen. Du skylder et indlæg om blomster og jordbæris og kattekillinger.

    SvarSlet
  11. Amen,sgu da! Ikke alen. Skøre smartphone!

    SvarSlet
  12. Okay,Julie. Point taken. Jeg får også selv kvalme af at genlæse det. Snart skriver jeg et indlæg om alt det, der giver det modsatte af kvalme for at skabe balance og ikke blive ramt i nakken af diverse straffe. F.eks. kommen-ost tværet ud i ansigtet. Oh skræk.

    SvarSlet