22. okt. 2013

Pissemand Jake


1) Jeg stod på fortovet og stenede lidt. Der kom en dame gående mod mig. Hun gav husmurene, bilerne og verden generelt fuckfinger og råbte. Jeg er sikker på, at jeg hørte hende bruge ordet 'kommune' med slet skjult foragtelse i stemmen. Hun havde sådan en strikket hættetrøje på med pixellerede strikkemaskineindianerfragmenter. Hun nærmede sig mig, og jeg kiggede ned i jorden, men så kiggede jeg alligevel lige op, da hun passerede mig, og så smilede hun til mig! På den mest rolige og imødekommende måde. Jeg smilede igen. Tre skridt fra mig begyndte hun igen at vifte med sin langemand og snakke vredt.

2) Vi sad i det hyggelige køkken på landet, og lille M tegnede og nynnede og så nuttet ud. Ren idyl.  Så spurgte jeg hende, hvad hun aller aller helst ville hedde, hvis hun selv kunne bestemme. KINKY svarede hun promte og ud af det blå begyndte hun at synge Jeeeeesus, Jeeeesus, Jeeesus som et helt gospelkor, og hun blev ved og ved og ved så længe, at jeg tænkte, at hendes skæbne virkelig blev tvedelt lige der. Kristen stripper? Jeg kender mig uskyldig. Jeg snakker hverken om kinky eller Jesus, når hun er i nærheden!

3) B og jeg sad så fint og tæt i sofaen og skulle til at se et eller andet crap, men så drillede fjernbetjeningen, og så udbrød han PISSEMAND! Til det måtte jeg le, til tårene trillede, for han plejer slet ikke at bruge det ord, og det var som om, det kom helt nede fra den vrede del af hans mave, og  man får jo de særeste billeder af en omvandrende, mandshøj, brunlig og slap tissemand. Pissemand. Tænk, hvis man hed Pissemand Jake. Det ville jeg vælge, hvis jeg helt selv kunne bestemme.

Jeg ville kede mig ihjel, hvis mennesker ikke var så overraskende underlige.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar